#11: Glimrende trailer, som i sin tid fik skabt en stor forventning hos mig. Også et rigtigt fedt valg at vente til halvvejs inde i traileren før man rigtig ser Heath Ledger folde sig ud som The Joker. 8/10
Her er en meget anderledes og speciel trailer, som på sin vis sætter én perfekt ind i hvad det er for en slags film det er.
Videoen er ikke lige bedste kvalitet, men det var den eneste jeg kunne finde.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#12: Hmm, ved ikke lige hvad jeg skal synes om den, synes egentlig ikke traileren er så interessant i sig selv, men så er det jo godt at filmen er top notch ;-) Dog skal traileren ha' point for at være den mest atypiske trailer jeg har set, faktisk nogensinde tror jeg.
Som en skriver på YouTube, så har man næsten set hele filmen, når man har set traileren. Filmen er glimrende, men traileren afslører alt for meget, 5/10.
Og så lidt sci-fi:
Edit: Fandt lige traileren i bedre kvalitet. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Ang. Bladrunner traileren... hehe... ok. Jeg synes der var en forfærdelig trailer til en fremragende film. Alt for lang, og med en voice over som skal lyde som Deckard, men som ikke er det.
Det samme gælder Alien traileren. Lyden der mangler i sidste halfdel... Det virker som en fejl, men hvis det er et spil på "in space, no one can hear you scream" så er det egentlig ganske fedt. De burde bare have haft lyd af én eller art så man vidste det var med vilje. F.eks. hjertslag, eller noget musik.
[EDIT] Arg... Instaposted af Elwood. En ganske fin trailer. Ved ikke helt hvad jeg syne som speaken... lidt for meget som om den fortæller os hvad vi ser"
Munich - Perfect trailer efter min mening.. men hvad synes i?:
Helt rigtigt. Har lige set HQ traileren. Perfekt! Det vare lige det jeg mente. Blæret spil på filmens tagline, men lavet så man ikke tror det er en fejl :D
#11 filmz-Is 16 år siden
Det kan simpelthen ikke gøres bedre. Det hele går op i en højere enhed og sådan er det jo med alle tre film. 10/10
Nu til en af mine ynglings film:
#12 Kruse 16 år siden
Her er en meget anderledes og speciel trailer, som på sin vis sætter én perfekt ind i hvad det er for en slags film det er.
Videoen er ikke lige bedste kvalitet, men det var den eneste jeg kunne finde.
#13 cans 16 år siden
Denne trailer så jeg en del gange da den kom ud:
#14 Skeloboy 16 år siden
Nu skal vi tilbage i tiden:
#15 filmz-Utyske 16 år siden
Som en skriver på YouTube, så har man næsten set hele filmen, når man har set traileren. Filmen er glimrende, men traileren afslører alt for meget, 5/10.
Og så lidt sci-fi:
Edit: Fandt lige traileren i bedre kvalitet. :)
#16 filmz-Bruce 16 år siden
9/10
Det kunne denne også og jeg er aldrig siden kommer mig over den.
[url= så lidt gys[/url]
#17 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 Patriarch 16 år siden
Ang. Bladrunner traileren... hehe... ok. Jeg synes der var en forfærdelig trailer til en fremragende film. Alt for lang, og med en voice over som skal lyde som Deckard, men som ikke er det.
Det samme gælder Alien traileren. Lyden der mangler i sidste halfdel... Det virker som en fejl, men hvis det er et spil på "in space, no one can hear you scream" så er det egentlig ganske fedt. De burde bare have haft lyd af én eller art så man vidste det var med vilje. F.eks. hjertslag, eller noget musik.
[EDIT] Arg... Instaposted af Elwood. En ganske fin trailer. Ved ikke helt hvad jeg syne som speaken... lidt for meget som om den fortæller os hvad vi ser"
Munich - Perfect trailer efter min mening.. men hvad synes i?:
#19 filmz-Bruce 16 år siden
#20 Patriarch 16 år siden
Helt rigtigt. Har lige set HQ traileren. Perfekt! Det vare lige det jeg mente. Blæret spil på filmens tagline, men lavet så man ikke tror det er en fejl :D