Den er lige som "Bedøm filmmusikken" tråden. Du gør bare det samme som i den. Altså du giver fra 1 til 10 og den der bedømmer kommer med en ny. :) Her er den første filmtrailer. :)
Ganske fin trailer... 6-7 måske? Lidt ordinær, men vellavet..
Jeg kan huske denne trailer fra biffen. Jeg synes den var ekstremet godt sat sammen, og gav mig kæmpe lyst til at se filmen. God opbygning, lækker action del, og morsom slutning... Igen - måske lidt ordinær idag, men den gang synes jeg den var fantastisk.
#: Man får næsten gåsehud af denne trailer til en af de film, jeg elsker mest. 10/10 ... for et perfekt oplæg til og en perfekt forsmag på selve filmen.
Den her fik også de små hår til at rejse sig på mig:
#8 Intressant, først og fremmest at de ligger en del vægt på at Robert De niro og Al Pachino er sammen i filmen, det er faktisk ikke historien der fortælles om, kan godt li traileren ikke fortæller noget om handlingen rigtig, havde den her trailer været lavet i dag er jeg overbevist om den vlle ha set hel anderledes ud.
mere fade to black, hårdt pumpet musik, og et klip eller to fra Highway scenen, med fuld skud lyd.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 Ericmase 16 år siden
#2 Patriarch 16 år siden
Jeg kan huske denne trailer fra biffen. Jeg synes den var ekstremet godt sat sammen, og gav mig kæmpe lyst til at se filmen. God opbygning, lækker action del, og morsom slutning... Igen - måske lidt ordinær idag, men den gang synes jeg den var fantastisk.
#3 Ericmase 16 år siden
#4 Highland Park 16 år siden
[url= - Off"[/url]
Traileren til "Face/Off":
#5 Ericmase 16 år siden
#6 Bony 16 år siden
#7 MOVIE1000 16 år siden
#4 hahaha
#8 filmz-Is 16 år siden
#9 BN 16 år siden
Den her fik også de små hår til at rejse sig på mig:
#10 elwood 16 år siden
Intressant, først og fremmest at de ligger en del vægt på at Robert De niro og Al Pachino er sammen i filmen, det er faktisk ikke historien der fortælles om, kan godt li traileren ikke fortæller noget om handlingen rigtig, havde den her trailer været lavet i dag er jeg overbevist om den vlle ha set hel anderledes ud.
mere fade to black, hårdt pumpet musik, og et klip eller to fra Highway scenen, med fuld skud lyd.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"