Gravatar

#31 filmzkim 16 år siden

Fin trailer, men filmen er nu knapt så god! Men det spiller ingen rolle, når det jo handler om trailers. 6,8/10 for at være præcis. :)

Var rigtig glad for den her trailer, mens filmen kørte i biograferne. Måske fordi jeg har en lille svaghed for Diesel. I know: Filmzbrugere ruller øjne!

Gravatar

#32 elwood 16 år siden

Er det bare mig eller blir enhver trailer bedre, når scoret fra requiem for a dream benyttes?

Traileren som sådan er fin nok, den afslører ikke for meget af handlingen, men ellers er det ikke en trailer der rigtig vil hænge ved hos mig, kan dog godt lige overgangen fra bilen til byen i starten af traileren.

Nå nu skal vi gå lidt Indie
En film jeg har nævnt et "par" gange her på filmz, synes det er en fantastisk bedrift, og traileren er jeg også ret vild med, den tør og være anderledes, men spørgsmålet er ikke hvad jeg synes om den, men hva I synes om den.

[url=
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 Bony 16 år siden

#32 - Fed trailer, der gav mig lysten til at se filmen. Flot klipning og flotte billeder. Jeg synes at traileren indeholder rigtig meget. En opbygning af spænding, forventning og som nævnt, en lyst til at se filmen, hvilket et eller andet sted nok er det bedste tegn på, at den er vellykket. :)

9/10

Denne trailer slog simpelthen benene væk under mig. Hvad med jer? Kunne i stå oprejst bagefter? :)

Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#34 filmzkim 16 år siden

10/10 og en tåre.
Gravatar

#35 elwood 16 år siden

#33 Nu kan jeg ikke huske om du har set den, men hvis ikke kan det varmt anbefales, det er virkelig en bedrift den mand har formået.

Gravatar

#36 mr gaijin 16 år siden

#33 Godt eksempel på, at det ikke kun er et stort budget, der gør CGI vellykket. Det kræver også en stor fantasi. Glæder mig som et lille barn til den film.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#37 Ericmase 16 år siden

#34 Hvor er linket? :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#38 filmzkim 16 år siden

Ingen steder.
Gravatar

#39 Bony 16 år siden

#35 - Nej, jeg har ikke set den. Det er også første gang, at jeg ser traileren, men nu skal jeg helt klart se den. Forresten, har du fået opladet batterierne til lommelygten..? ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#40 elwood 16 år siden

haha we'll see...

Skriv ny kommentar: