Angående elwoods Toy Story-trailer, som han rettede sig væk fra uden synlig grund, så har jeg faktisk aldrig lagt mærke til, før nu, hvor meget Tim Allen faktisk lyder som Mel Gibson ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Glimrende trailer! Man får en god fornemmelse af filmen og hvad den handler om. Det er ikke bare et langt dias show, med et par title cards og en voice-over. Og så er det jo dejlig musik! 8/10
Her til noget mere current og som modsiger alt hvad jeg lige har rost Munich traileren for. Anser den alligevel for værende noget nær en perfekt trailer.
[url= the wild rumpus start![/url]
Har den trailer på min ipod, bare for at høre den version af nummeret :)
#28 giver den 6/10 fordi den ser rigtig action fyldt ud men også rigtig barnlig, har en god fornemmelse på at den holder sig rigtig meget op ad Transformers 1, og den kune jeg godt lide, men jeg har dog ikke set denne er endndu men det kommer jeg til når den udkommer på dvd. nu til min egen trailer som jeg avde sendt i den anden tråd men så prøver jeg her bare sig til hvis jeg skal sende en anden i stedet for er lidt i tvivl om jeg må det her:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#21 HonoDelLoce 16 år siden
#22 elwood 16 år siden
Har fundet ny så jeg er klar igen hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 Patriarch 16 år siden
Det er sjovt. Jeg tænker altid han lyder som George Clooney. Jeg troede faktisk det var ham de lagde stemme til første gang jeg så den.
#24 HonoDelLoce 16 år siden
Og for det ikke skal være HELT løgn så var min aller første indskydelse Robin Williams :D
#25 Wrangque 16 år siden
Glimrende trailer! Man får en god fornemmelse af filmen og hvad den handler om. Det er ikke bare et langt dias show, med et par title cards og en voice-over. Og så er det jo dejlig musik! 8/10
Her til noget mere current og som modsiger alt hvad jeg lige har rost Munich traileren for. Anser den alligevel for værende noget nær en perfekt trailer.
[url= the wild rumpus start![/url]
Har den trailer på min ipod, bare for at høre den version af nummeret :)
#26 Ericmase 16 år siden
#27 mr gaijin 16 år siden
And now for something completely different:
#28 Ericmase 16 år siden
#29 MOVIE1000 16 år siden
nu til min egen trailer som jeg avde sendt i den anden tråd men så prøver jeg her bare sig til hvis jeg skal sende en anden i stedet for er lidt i tvivl om jeg må det her:)
#30 filmz-Is 16 år siden
lad os nu holde os til ægte filmtrailers :).