Gravatar

#21 HonoDelLoce 16 år siden

Angående elwoods Toy Story-trailer, som han rettede sig væk fra uden synlig grund, så har jeg faktisk aldrig lagt mærke til, før nu, hvor meget Tim Allen faktisk lyder som Mel Gibson ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 elwood 16 år siden

Jerg rettede det fordi Patriarch var seks sekunder hurtigere end mig 8-)

Har fundet ny så jeg er klar igen hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 Patriarch 16 år siden

Det er sjovt. Jeg tænker altid han lyder som George Clooney. Jeg troede faktisk det var ham de lagde stemme til første gang jeg så den.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#24 HonoDelLoce 16 år siden

Og for det ikke skal være HELT løgn så var min aller første indskydelse Robin Williams :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#25 Wrangque 16 år siden

#18 Jeg skal vel tilbage til 18? :)

Glimrende trailer! Man får en god fornemmelse af filmen og hvad den handler om. Det er ikke bare et langt dias show, med et par title cards og en voice-over. Og så er det jo dejlig musik! 8/10

Her til noget mere current og som modsiger alt hvad jeg lige har rost Munich traileren for. Anser den alligevel for værende noget nær en perfekt trailer.

[url= the wild rumpus start![/url]

Har den trailer på min ipod, bare for at høre den version af nummeret :)
Gravatar

#26 Ericmase 16 år siden

Ikke en værst trailer du fandt der #25. 7/10 herfra. Nu til noget action i fremtiden!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#27 mr gaijin 16 år siden

#26 Den er faktisk ok. Nu har jeg ikke set "Terminator Salvation", men noget siger mig, at den fungerer bedre som musikvideo end som spillefilm. 7/10

And now for something completely different:
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#28 Ericmase 16 år siden

Den var noget ?!"%# i min tanke. Den får 3/10 herfra. Nu til noget som Terminator, men de kan bare ikke forvandle sig! ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#29 MOVIE1000 16 år siden

#28 giver den 6/10 fordi den ser rigtig action fyldt ud men også rigtig barnlig, har en god fornemmelse på at den holder sig rigtig meget op ad Transformers 1, og den kune jeg godt lide, men jeg har dog ikke set denne er endndu men det kommer jeg til når den udkommer på dvd.
nu til min egen trailer som jeg avde sendt i den anden tråd men så prøver jeg her bare sig til hvis jeg skal sende en anden i stedet for er lidt i tvivl om jeg må det her:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#30 filmz-Is 16 år siden

lad os nu holde os til ægte filmtrailers :).

Skriv ny kommentar: