Gravatar

#1111 MMB 14 år siden

#1110

Havde du ikke hørt nummeret før? :)
Anyway var det fantastisk at høre nummeret live for en lille uge siden, og linjen vision over visibility er jo intet mindre end fantastisk.
Gravatar

#1112 BN 14 år siden

Foeller (1111) skrev:
#1110

Havde du ikke hørt nummeret før? :)


Nej. Min broder er stor U2-fan, og det plejer at være gennem ham, at jeg bliver gjort opmærksom på nye, gode numre med U2. Til gengæld holder JEG så (via internettet) øje med Simple Minds og Yello og giver HAM nyheder og anbefalinger vedrørende disse bands.

:-)

Men den her gang har han ikke fået tippet mig. Jeg må lige have fat i kraven på ham!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1113 Sweetiebellefan 14 år siden

#1109

Elsker U2, men er ikke hardcorefan.

8/10

Mange kan nok huske Aphex Twin med Windowlicker, og her det 10 minutter versionen.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1114 I.F.F. 14 år siden

#1113
Aphex Twin er jo altid god

8/10

Are you not seeing the rare bird on my shoulder?
Gravatar

#1115 Sweetiebellefan 14 år siden

En klassiker

8/10

Så er det en af Tysklands VM sange fra i sommers.

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1116 Skeloboy 14 år siden

Noget af det værste, der har været herinde...0/10

Gravatar

#1117 BN 14 år siden

#1116:

Det lyder som sådan en sang, man hører lige før man blæser hjernen ud på sig selv med en pistol. En gang deprimerende larm.

0/10

Her er et nummer fra en af mine mest foretrukne musikere:

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1118 Stilund 14 år siden

#1116
Passenger med Deftones, helt klart et af deres bedste numre! kan især godt lide Maynard James Keenan fra Tool er gæst på netop dette nummer... et fedt nummer Skeloboy!

#1117



Jeg holder rigtig meget af duke ellington og så derfor er det et dejligt gensyn. Dog er jeg mere til Miles, Charlie Parker, Chet Baker og mere i den lidt mere Fusions mæssige Jazz. Men dejligt nummer...

7/10

[url=
Gravatar

#1119 dyg 14 år siden

Det gamle Miles Davis og John Coltrane er lige mig, men derudover er der ikke specielt meget jazz, der siger mig så meget, og slet ikke, når det bliver avant garde og eksperimenterende... Desværre! Jeg ville elske at elske det, men jeg forstår det simpelthen ikke. Hvilket også gør, at jeg - selvom jeg sagtens kan høre det gode i brudstykker af den session - kommer til at drøn-kede mig efter nogle minutter med sådan en melodi, og til sidst bliver det bare et stort rod.

Så det bliver til et skuffende 4/10 fra ham den uintelligente jyde.

Nu til noget andet, [url= Parazyth - Hello My Friend[/url].
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1120 Stilund 14 år siden

#1119

yes sir, smag og behag...

Skriv ny kommentar: