Gravatar

#1171 Chili bom bom 14 år siden

#1169
Jeg synes James Brown er fantastisk! Godt nummer også med Pavarotti, dog alligevel ikke helt min smag med mixet imellem dem...6/10.

Kan ikke huske om denne er blevet lagt op før, men synes at sangen og musikvideoen er ret fantastisk - de har altid humoren med:
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#1172 Skeloboy 14 år siden

Chili bom bom (1171) skrev:
Kan ikke huske om denne er blevet lagt op før

Det gør ikke så meget, synes jeg. Man skal bare undgå, at det er den samme, der svarer.

Nu til sangen...jeg er i forvejen ikke speciel glad for Foo Fighters, men det her nummer...det er godt nok dårligt. Total amerikansk high school punk rock-agtigt. Jeg kan ikke sige et eneste positivt ord om det...1/10

Nu til et af mine favoritnummer of all time! Er ikke stor fan af bandet, selvom de har lavet masser af fede numre, men lige det her, det rammer mig sgu hårdt hver gang.



Gravatar

#1173 chronaden 14 år siden

Heller ikke den store DS fan, men ye, det nummer der owner generelt!
8/10


"Fandt" igår et sødt lille indieband som resulterede i jeg har en ny "happy song" :)


(sikkert noget for dig chili :P)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1174 Collateral 14 år siden

#1168: Så er jeg nødt til lige at sige at jeg slet ikke kan hører hvor Nickelback og Volbeats sangere minder om hinanden. Nickelbacks sanger har et desperat håb om at ramme en grunget stemme, et sted mellem Nirvana og Creed. Michael Poulsen derimod, har fundet sin egen stil, som man kan syntes om hvad man vil, men som jeg i hvert fald finder særegen og unik.

Jeg syntes i øvrigt at de er super fede, og formår at udvikle deres lyd fra skive til skive, og det er det første danske band jeg kan huske (indenfor de seneste år), som har fortjent al den succes de har fået.

Man kan da i øvrigt rose dem for at have rusket en lille smule op i den meget ensformige, og i mine øjne, kedelige mainstream musik DK i disse år plages af. Ikke at der ikke findes massere af gode "små" bands, men det hører desværre til sjældenhederne at radioen f.eks. tør nærme sig noget der bare minder om metal.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1175 Batsy 14 år siden

1173# Finuerlig sang d: jeg blev i " happy" humør


My turn!



efter min menning en af ders fede sange!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1176 Skeloboy 14 år siden

8/10 til den. Load og Reload er bedre end Shit Anger og Death Pathetic - og Black Album.

Nu til det fedeste nummer fra den nye Maiden-skive:

Gravatar

#1177 Batsy 14 år siden

1176# Syndes Black albumet har nogen rigtige gode sange, som nothing else matters, enter sandman, og the unforgiven
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1178 Collateral 14 år siden

#1176: Det meste af Metallicas bagkatalog er da fedt :) Jaja, men hver sin smag som man siger.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1179 Skeloboy 14 år siden

#1178 - jojo, jeg nævnte jo heller ikke deres 80'er udgivelser, som helt sikkert er deres bedste :)
Gravatar

#1180 Collateral 14 år siden

#1179: Nu mente jeg mere du udgivelse som du nævner negativt lidt højere oppe, som i mine øjne er ganske fede albums. Men den diskussion har vi vidst haft før.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: