Gravatar

#1181 Collateral 14 år siden

#1176: En af de bedre Iron Maiden sange må jeg medgive, men de er bestemt ikke mig. Der er kun en grund til at jeg ikke er så vild med dem, og det er forsangeren, som jeg når han er værst lyder som om han synger en anden sang end resten af bandet spiller. Her klarer han det dog udemærket. 3/6

En sang jeg faldt over i det nye Guitar Hero, og en sang jeg havde glemt eksisterede:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1182 Batsy 14 år siden

1181# som sagt det er fint stk musik men fortrækker andre legender som mettalica, Guns, Blach sabbath 4/6



En rigtig gang i den sang, af det islandske rock band Utangardsmen/ the outsiders
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1183 NightHawk 14 år siden

# 1182 -

Det var sgu ganske udemærket lige ud af landevejen rock'n roll, 6/10. :)

Har lyttet en hel del de sidste par uger til den græsk-walisiske sangerinde Marina Lambrini Diamandis, også bedre kendt under navnet "Marina and The Diamonds", (sidstnævnte refererer til hendes publikum), og er blevet temmelig forelsket i hendes musik. Debut albummet "The Family Jewels" der udkom i år er et rigtig fedt album og kan varmt anbefales, hvis man gerne vil høre noget anderledes pop. Jeg har valgt en af mine yndlings-sange her, som er lavet i to forskellige musikvideoer, der begge på hver sin måde er ret fascinerende. Enjoy :)



"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1184 Batsy 14 år siden

1183# og vis du forstod hva de sang vil den måske været bedere :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#1185 filmz-jonasgr 14 år siden

#1183 Ganske god popmusik, hvor hun bruger hendes særegne stemme og hendes walisiske accent til at skabe noget anderledes indenfor genren. 7/10.

Nu til et band som ganske vist ikke er så dybe, snarere klichéfyldte. Noget der ligger sig op af emorock, som der stadigvæk er nogle der vælger at kalde noget musik. Men jeg kan godt lide drivet hos disse gutter. Det skaber noget energi og deres personlighed kommer også frem i numrene.
Fra deres nye album:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1186 NightHawk 14 år siden

# 1185 -

Det kan godt være det var en smule klichéfyldt, som du siger, men det gør nu heller ikke mig noget, for sangen har masser af power og serveres bund solidt uden den store slinger i valsen. Er også ret vild med forsangerens stemme, som til tider godt kan minde lidt om Simon Le Bon. 7/10.

Nu til førstesinglen fra The Killers forsanger Brandon Flowers solo-album, som udkom i september i år. Albummet som helhed er lidt af en blandet fornøjelse, men når Brandon Flowers rammer plet, som han gør her, er der efter min mening tale om ren magi på højde med de bedste af The Killers numre. Og så elsker jeg fanme den her musikvideo! Tror gerne de fleste både mænd og kvinder gerne vil reddes af hende her. Enjoy! :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1187 frankdrebin 14 år siden

Kan rigtig godt lide det nye fra Brandon Flowers.. Jeg er i forvejen stor fan af The Killers, og hører det tit. Så dem også på Roskilde Festival i '07 (?) Og det var mega fedt! Dog var det styrtende regnvejr. Og som du selv nævner, så er det magisk når han rammer plet som i det nummer her! Mit yndlingsalbum med dem er helt klart Hot Fuss.

9/10


Her er et nummer med REM! Et af mine favoritbands! :)

[url=
Gravatar

#1188 Sweetiebellefan 14 år siden

Overvurderet band.

7/10

Eimear Quinn's The Voice

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#1189 filmz-jonasgr 14 år siden

#1188 Hun synger da meget fint, men jeg er ved at falde i søvn over nummeret. Og irsk folk musik er nok ikke lige det ynder at lytte mest til. Og så er den konstante høje tone og enerverende. 2/10

På vej til arbejde er dette band meget dejligt at lade op til og det nummer kan jeg rigtig godt lide:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#1190 chronaden 14 år siden

God steneren sang at, ja, stene til :P.. Bygger fint op til mere og mere beat. Nok ikke noget jeg vil udforske videre, men behageligt. 6/10


Er normalt ikke til Mixes, men tabte lidt kæben da jeg hørte/så den her, fanme flot lavet:
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: