Gravatar

#1781 Antlion 13 år siden

Vil I ikke høre et 10/10-nummer?
Gravatar

#1782 Skeloboy 13 år siden

Klikkede lige hurtigt, og kunne allerede høre det ikke var mig...men har ikke hørt det igennem

Og lyrik siger mig sjældent noget, så det er egentlig derfor, jeg har valgt ikke at bedømme det...
Gravatar

#1783 chronaden 13 år siden

#1780

Lyrisk er det stort, musikals er det ikke (for mig anyways..), så som skeloboy skal jeg nok heller ikke bedømme den :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1784 Slettet Bruger [793357783] 13 år siden

#1780 Jeg kunne nu godt lide sangen. Teksten var rigtig god, men musikken skal også formå at udtrykke lyrikken på den rigtige måde, hvilket også er tilfældet her. Det lyder autentisk, hvis man kan sige sådan noget om musik. Det med at give karakterer til musik er jeg egentlig ikke så meget for, men det må ligge på 8-9/10.

Vi fortsætter i singer-songwriter stilen, med en som er hit-n-miss:
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#1785 NightHawk 13 år siden

# 1784 -

Jeg synes desværre generelt teksten i dette nummer er fyldt med klichéer og i første halvdel er vokalen også lidt for lidende at høre på til min smag. Cirka 2.40 inde kommer der dog endelig noget liv, power, kant og sjæl over sangen som i den grad hjælper på helhedsindtrykket. 6/10 :)

Nu snupper jeg en måske kommende klassiker fra et par af de gamle drenge i hiphop universet. Når jeg ser den her video så ærgrer det mig, at Peter Jackson ikke valgte at lave de lange vandreture i "Lord of The Rings" om til en musical. :D

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#1786 Skeloboy 13 år siden

Jeg er den absolut helt forkerte til at bedømme den her sang - men nu gør jeg det alligevel :)

Beatet er standard, rappen er well...rap, og det er jeg for det meste ikke vild med, lydene er irriterende og musikvideoen er ringe...

0/10

And now to something completely different:

[url= & The Johnsons - Twilight[/url]
Gravatar

#1787 Lord Beef Jerky 13 år siden

#1786 Jeg foretrækker sgu nok Antony uden The Johnsons og med Björk. Et par numrer rammer dog en rigtig fin stemning, hvor hans ganske vist velovervejede men til tider ufrivilligt komiske vibrato ikke kommer til at ødelægge hele nummeret. I Twilight eskalerer nummeret glimrende efter en dejlig lang afdæmpethed, men ødelægges en smule af det maniske klaver, men kommer derefter på rette spor igen. Ikke det værste nummer af Antony And The Johnsons, men heller ikke det bedste efter min mening.

5/10

[url= - Try To Sleep (inklusiv John Stamos i musikvideoen!!!!!)[/url]
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1788 chronaden 13 år siden

#1786
beatet er herligt, rappen er herlig, det fucking beastie boys og musikvideoen ringe?!?!?, så du den overhovedet? - den alene er 10/10 med alle de skuespillere etc. :D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#1789 Lord Beef Jerky 13 år siden

Personligt synes jeg Beastie Boys prøver alt for hårdt på, at lyde som de engang gjorde... det fungerer heller ikke for mig. Musikvideoen er dog glimrende... sangen står nok på 5/10 hos mig... 0/10 er en smule hårdt, men Skeletorboy er en meget ond person.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1790 Skeloboy 13 år siden

okok, 0/10 er nok for hårdt...1/10 så! Men Beastie Boys sucks...men som sagt: det synes jeg stortset alt rap gør...

Skriv ny kommentar: