Gravatar

#241 Kruse 15 år siden

#240
Jeg har hørt den for meget på Singstar, så jeg kan ikke fordrage den mere. Det kunne jeg såmænd heller ikke i forvejen, men der slap jeg for at høre på den. 4/10

Som en form for respons til den sang kommer en anden med Karma i titlen.

[url= Police[/url]
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#242 BN 15 år siden

#240:

Udmærket nummer med Radiohead. Deres musik er meget melankolsk, grænsende til det depressive. Men jeg kan egentlig godt lide dette gamle nummer - det har en snert af Roger Waters (eks-Pink Floyd) over sig hvad opbygning og stemning angår, og dog er det Radiohead's helt egen karakteristiske stil og lyd. Fik for en del år siden albummet 'OK Computer' som gave af en god ven, og har lige siden syntes godt om bandet, uden dog at have fulgt ordentlig med i deres udgivelser de seneste år. ... Men det kan jo nås endnu. :-)

7/10

[url= til månen ;-)[/url]
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#243 tiany 15 år siden

#242 Hmm faktisk lidt svært at bedømme, første gang jeg hørte nummeret syntes jeg ikke lige det var min stil. Men så lod jeg den ligge og vente så tilbage til nummeret og synte faktisk det var væsentlig bedre 2. gang. Tror det er sådan et nummer der vokser med tiden. Jeg kan især godt lide omkvædet.

7/10


Rigtig tøsepop, men faktisk synes jeg at den er fuldt på højde med den orginale fra Snow Patrol, hvis ikke bedre (men jeg er jo også en tøs) ;-)
Leona Lewis - Run
Valar morghulis
Gravatar

#244 NightHawk 15 år siden

# 243 -

Det he er sagt helt seriøst ; hver gang jeg hører den sang, så få jeg sgu gåsehud på den gode måde og en lille tåre i øjenkrogen. Sindsygt smukt nummer i alt sin enkelthed. Jeg kan rigtig godt li' den her cover version, men Snow Patrols originale udgave er nu for mit vedkommende lige en klasse bedre og så har den version også en helt speciel plads i mit hjerte. Hvis jeg sku' kritisere lidt på Leona Lewis cover så er det ang. slutningen, hvor jeg synes hun desværre går over i de her lidt for påtagede diva skalaer. Unødvendigt, når resten er særdeles fremragende. 8/10. :)

Nu skal vi ha' en sang som jeg ikke vil tøve et eneste sekund med at kalde for et mesterværk i popgenren. Jeg har med vilje valgt musikvideoen fra, da den er en mindre film på 10 min. Her kan man i stedet høre sangen solo. Damn hvor det svinger :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#245 dyg 15 år siden

Slet ikke mig. En ækel beatbox der kører ind over med et gabende kedeligt "beat". Omkvædet er da meget fængende, men det er (efter min mening) ikke nok til at hive et ellers kedeligt og intetsigende nummer op.

Lidt gammeldaws rock musik:
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#246 NightHawk 15 år siden

#245 -

Hmm, ja jeg tænkte nok du ikke var så vild med hr. Timberlake. Synes nu elleres det er ret fedt, selv om jeg ikke er fan af ham på nogen måde. :)

Fedt nummer du har gravet frem fra arkivet her. Det man vel med rette kan kalde for en "Who" klassiker. Som du skriver go' gammeldaws rockmusik og den slags skal man jo aldrig kimse af 8/10. :)

Nu forsøger jeg mig så med endnu et drøngodt nummer fra hende her :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#247 dyg 15 år siden

#246 - Korrekt, jeg er ikke fan, men alligevel har han lavet enkelte numre, som jeg godt kan holde ud at lytte til :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#248 tiany 15 år siden

#246 naaajhh frk. æble er stadig ikke lige min kop te, men må dog indrømme at dette var et af hendes bedre numre. Men den kan altså stadig kun hive noget middelmådigt hjem 6/10


En gammel sag fra 1957 - men som god vin, bliver noget bare bedre med tiden...
Julie London
Valar morghulis
Gravatar

#249 Bates 15 år siden

#248 - Lækkert nummer! 7/10

Bob Smith!
Gravatar

#250 NightHawk 15 år siden

# 244 -

Ved nærmere eftertanke var det nok lige lovlig stort at beskrive Timberlake's "What Goes Around" som et decideret mesterværk. Jeg vil godt trække det i mig igen og nøjes med at kalde sangen for en solid pop perle. :)

# 249 -

Jeg havde det lidt som at være trådt ind i en tidsmaskine og være landet ved Woodstock festivalen i blandt en flok hashrygende hippier med blomster i håret, da jeg hørte Bob Smiths sang. Synes sgu ikke det funker i første halvdel af nummeret, men fra sån cirka 2.25 inde, blir det klart bedre. Dog blev jeg lettere irriteret over den panfløjte i baggrunden og hvis den havde været væk, ku' det godt ha' givet en karakter højerere. 6/10. :)

Nu til en sang der er ligeså smuk og cool som forsangeren selv. Hende er det svært ikke at blive fristet af, (get it) ;)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: