Gravatar

#41 NightHawk 16 år siden

# 40 -

fedt, fedt nummer. Enkel men bragende god melodi og en stærk vokal i forgrunden gør, at man straks blir grebet af sangen. Det her band vil jeg helt bestemt tjekke nærmere efter og høre lidt mere med. Tror sagtens jeg ku' finde på at købe dette album. 8/10

Så tar vi et smut forbi den lokale brandstation og ser hvad de får tiden til at gå med :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#42 Chili bom bom 16 år siden

#41 ..Altid godt med the white stripes :D We do like it!

Her er et band som jeg hørte meget i år 2003/2004...og er begyndt at små-høre igen :)
viva italia :




"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#43 NightHawk 16 år siden

# 42 -

Hmm, ahh jeg ved sgu ikke helt. Udemærket guitarriff og ok melodi, men samtidig også noget ensformigt i længden. Vokalmæssigt var jeg heller ikke imponeret hverken af den mandlige eller kvindelige sanger. Synes der er langt mere power i bands som "Within Temptation" eller "Nightwish", når vi nu er ovre i den her genre, så LaCuna Coil får kun 5/10 af mig og så håber jeg ikke at det betyder, at du spytter i min kaffe næste gang vi ses. ;)

Hvad er forøvrigt bedre end et stykke kage til kaffen? Et stykke kage med flødeskum og et kirsebær på toppen, såmænd :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#44 tiany 16 år siden

#43 Ikke det bedste Garbage nummer efter min mening og så ligner Shirley Manson lidt for meget Tammy Lynn Michaels i videoen. Men den skal stadig have 7/10 for jeg synes nu at skrald er fin nok :)

Nu skal vi til 1985 og det bliver ikke meget mere 80er:
[url= Starship[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#45 Chili bom bom 16 år siden

#43 NÅ! En solid grønhakker i krydderikagen dét er hvad der sker! ;)...Du ka prøve at høre nogle flere af deres numre hvis det er. Det jeg ville ha lagt op fandtes ik på youtube.

Ang. Garbage...kan jeg jo godt li. Udemærket nummer 7/10.

og #44 Altid underholdene med 80'erne og ganske cool, dog en smule ensformig. Den får 6/10 :)


Her er en chick jeg er blevet lidt glad for på det sidste..synes det er et rigtig rart album hun har lavet...meget gennemført :
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#46 tiany 16 år siden

#45 jeg kan ikke lide at se folk græde, så jeg bliver så trist hver gang jeg ser den video, men jeg elsker nummeret og jeg synes også hendes plade er rigtig god 9/10

Jeg elsker den her sang og for den sags skyld bandet:
Valar morghulis
Gravatar

#47 duuk74 16 år siden

#46
Jeg må indrømme at jeg ikke bryder mig om Kashmir og den musikstil. Jeg kan bedre lide deres gamle stil, synes det nye er for kedelig musisk set.

Vi skal et smut over i den anden grøft, til den mørke side til Irland, og besøge black/folk metalhoveder fra Primordial. Man kan næsten smage det salte vand, der slår indover langskibet, mens man er på vej på togt. Vækker en viking i dig.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=us...
Empire Falls


100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#48 NightHawk 16 år siden

# 47 -

Stemmemæssigt rigtigt godt og musikmæssigt bundsolidt. Men sangen/nummeret er alt for langt i forhold til dens simple melodi. 7/10 :)

Så vender vi vikingeskibet og sender kursen mod Tennessee's støvede landskab, hvor warrior princess Hayley og hendes team tar imod os :



Mht. til det nummer Jonasgr lagde op i # 23, som jeg synes mindre godt om da jeg hørte det første gang, faldt jeg over den akustiske udgave forleden og nu kan jeg faktisk rigtig godt li' den sang. Det klær nummeret at komme lidt ned i tempo, og så kan jeg ikke være andet end svært imponeret over Hayley's stemme. Two thumbs up herfra!

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#49 tiany 16 år siden

#48 Et okay nummer, men ikke noget jeg gad høre på i længden. Synes det lige mangler det sidste for at skille sig ud fra mængden. Den får 6/10 herfra :)


En gammel bekendt er med i det her band, som blandt andet har været en del af P3's karrierekanon i år(dog med et andet nummer). Første gang jeg hørte nummeret, synes jeg ikke det var specielt, men ved flere gennemlytninger synes jeg faktisk det er et rigtig fedt nummer:
[url= Getaway in Audio[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#50 filmz-jonasgr 16 år siden

#48 Det er rart at høre at du er blevet gladere for bandet. Hvis du er interesseret og ikke allerede ved det, så har de en masse videoer som de selv har filmet, liggende inde på deres hjemmeside, som er www.paramore.net
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: