Gravatar

#81 dyg 16 år siden

#80 - Jeg får samme besked :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#82 NightHawk 16 år siden

# 81 -

Det er sgu da pænt weird???

Hmm, men så må i jo ta' Tiany's link i # 79 i stedet for. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#83 duuk74 16 år siden

#77
Ikke et helt ringe pop nummer, der dog bliver noget trivielt i længden både musik- og indholdsmæssigt . Minder mig om en opdateret version af Shania Twain.


Vi skal tilbage til 80'erne til et af de mere spændende popnumre efter min mening. Kender ikke så meget til gruppen. Det jeg ellers har hørt med dem er jeg ikke videre glad for, men dette er en perle.

Forførende hypnotisk og mystisk. Siouxsie er en rigtig diva på det her nummer. :p

http://www.deezer.com/track/1107590 (bedste lydkvalitet)

(videoen er også fantastisk, og passer perfekt til musikken)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#84 NightHawk 16 år siden

# 83 -

Jeg sku' lige høre det et par gange før det fangede mig, men så blev jeg til gengæld også ret vild med sangen, som selv om melodien/musikken ikke er voldsomt varierende, alligevel, som du selv skriver, virker hypnotiserende og forførende. 8/10.

Nu skal vi et smut til USA på godt gammeldavs æblerov. ;)

Jeg elsker denne kvinde højt, fordi hun skriver nogle virkelig fantastiske tekster og melodier. Og jeg elsker, elsker, elsker hende fordi hun synger og performer som hun gør. Her skal vi høre titelsangen fra hendes nyeste album, der er mindst ligeså fremragende som de to forrige, i en forrygende live udgave :



Og som ekstra bonus fra selvsamme koncert, det største hit fra album 2. Synes det er så cool den måde, som hun bevarer roen på her efter at ha' kikset i første forsøg :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#85 Benway 16 år siden

#84 Den er faktisk rigtig god. Det er ikke så tit, jeg synes at man støder på moderne tekster, der rent faktisk er godt skrevet, men det var denne. 8/10

Her er en sang fra min barndom, som gjorde et stort indtryk den gang, og som jeg stadig synes holder. Den er sunget (og skrevet) af Kate Bush, hvis sangstemme er helt bizar og egentlig lidt foruroligende i denne sang, men hvis man kender historien, så giver det god mening eftersom
den faktisk er sunget af et spøgelse.


Enjoy

[url= Heights[/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#86 duuk74 16 år siden

#85
Fuldstændig fantastisk teatralsk og romantisk tåreperser (ikke at jeg sad og tudede hehe) Topkarakter herfra.

Siden jeg for længe siden hørte det nummer, har det også brændt sig fast på øresneglen. Tak fordi du bragte det på banen Benway.

Nu skal vi til et band jeg ikke kender så meget til. Men som jeg har opdaget og udforsket på deezer. Er blevet ret vild med dem.
Det har en dejlig døsig stemning over sig (passer meget godt til bandets navn)
Og så er der alt for lidt sax i moderne musik!

http://www.deezer.com/track/69695
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#87 tiany 16 år siden

#86 Ikke noget som jeg kunne forestille mig at jeg ville blive ved med at lytte til, men et udemærket nummer og saxen er faktisk det bedste ved nummeret 7/10


Den her fik jeg lige lyst til at høre:
[url= man in black[/url]
Valar morghulis
Gravatar

#88 filmz-yoshimura 16 år siden

#87

Herligt. The Man in Black kan ikke gøre noget forkert. Fint lille nummer: 7/10.

Nu til et par sydstatsknejte, der leverer en god gang sydstatsretrorock:

[url= Stone Cherry - Blind Man[/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#89 inflector 16 år siden

#87 Johnny can do no wrong, han er sq kongen :)

#88 dem kendte jeg ikke, men de er ret fede, lidt ala hedengangne Audioslave. Tror jeg giver sangen et lille 8/10. Dem skal jeg lige høre lidt mere til.

Her er mit valg, en sang fra mine sene teenageår og et af mine yndlingsbands dengang.

selfimprovement is masturbation
Gravatar

#90 filmz-yoshimura 16 år siden

#89 Nummeret her (Blind Man) er fra deres seneste udgivelse "Folklore and Superstition", som faktisk er lidt af en skuffelse i forhold til deres debut - det er nok den, du skal tjekke ud først.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: