Gravatar

#921 NightHawk 14 år siden

# 920 -

Synes faktisk det var er super fedt nummer efter lige at ha’ hørt det igennem et par gange. Det er meget enkelt i sin opbygning, men heldigvis så krydrer bandet sangen med små drejninger på de helt rigtige tidspunkter, der gir det den nødvendige variation det har brug for. 7/10. :)

Nu skal vi igen et smut til New York og høre sidste nye udspil fra Erza Koenig og co. Tjek i øvrigt lige den “topprofessionelle” atlet ud 2.04 inde i sangen. :D Jeg elsker både deres sange og videoer, for man bliver sgu i så godt humør af dem. Enjoy :)




"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#922 Batsy 14 år siden

921# Spøjst nummer :P 6/10 men ik min smag og nu til Island rock nummer Utgardsmen/The outsiders

men

Nu må i overleve teksten er islandsk skal nok kommme med oversættelse for ham der bedømmer sangen!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#923 Skeloboy 14 år siden

#922 - musikken er vel ok...men vokalen sutter max...kan ikke give det mere end 3/10...havde de en anden vokal, så havde det nok været 6/10

Nu til lidt mere Primus, for kan slet ikke forstår jonasgr's kritik...:)

[url= - My Name Is Mud[/url]

Les Claypool, bassist og sanger, er en af de bedste bassister nogensinde...
Gravatar

#924 Batsy 14 år siden

923# Crasy er meget bedere og de synger engelsk, det lidt svært at høre sangeren vel dårlig kvalitet?




de kan godt lide at lave dybe og stemmer, de laver os med deres egen stemme, men den her er et hit i island
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#925 Skeloboy 14 år siden

#924 - det lyder bedre. Men er nu ligeglad med om de synger islandsk eller ej. I halvdelen af det musik jeg hører, kan jeg alligevel ikke forstå, hvad de synger :)
Gravatar

#926 Batsy 14 år siden

925# Nope vi er ik kendt for at være gode til engelsk især når Briterne har et vis had til os,

Bedømmelse af din sang

Den var dog lidt hmm wtf? hva er det for en sang en fed mand i mudder? øhh, rock ja det er det, men mærklig rock er det hvertfald 5/10

my turn
Jeg elsker dem!

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#927 Collateral 14 år siden

#926: De var konger i min verden! 6/6


Så er det tid til polka mixet med metal!:
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#928 filmz-jonasgr 14 år siden

#927 Det er i hvert fald noget man ikke hører så tit, men jeg vil næsten hellere høre de to stilarter hver for sig. Ellers ved jeg snart ikke hvad jeg skal sige om det. Musikken appellerer ikke så meget til mig. Introen er ok, men vokalen siger mig ingenting. 3/10.

Et bud på et sommerhit:

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#929 MMB 14 år siden

#928

Den er halvkedelig, men indeholder alligevel nogle gode elementer. 6/10

Lad os få noget svensk rock:
Gravatar

#930 Skeloboy 14 år siden

#929 - det er ok...men lidt irriterende også...:)

5/10

Nu til noget helt andet:

Skriv ny kommentar: