Gravatar

#981 Muldgraver 14 år siden

#980

37 minutter = ;) = forsøg på morsomhed (a'la kontra 2 minutters forskel på postning, som jo af og til hænder. 37 minutter er jo nok lige i overkanten af "vi postede samtidig" (ak, aldrig godt at skulle forklare sine jåwkes, beklager))
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#982 NightHawk 14 år siden

# 981 -

Tænkte godt på, at du mente det sarkastisk, men man kan jo aldrig være helt sikker herinde. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#983 Muldgraver 14 år siden

Fjong :)

Næ, det er rigtigt nok, jeg har heller ikke været her så længe, og jeg gør ikke så meget i den slags korte sarkasmer, så jeg kan egentlig godt forstå mine intentioner ikke var så klare. Men som sagt, fjong :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#984 Batsy 14 år siden

76# Hip hop= Lort IMO så 0/6,


rock= rocks


"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#985 Skeloboy1 14 år siden

#984 - du kan heller ikke lide Rage Against The Machine?

Jeg samler lige op her:

#976 - det er ganske fedt...men hold nu for pokker rækkefølgen, 7/10

#984 - Audioslave er et superkedeligt band...jeg fristes næsten til at sige rock = sucks...men det mener jeg ikke. Dog er langt det meste rock rigtig, rigtig kedeligt...inklusive Audioslave - men cool nok vokal og musik, men kedeligt....5/10

Paradoksalt, så synes jeg ikke sådan noget her er kedeligt:

Gravatar

#986 Batsy 14 år siden

985# Okay det er okay, nej Adioslave er ik det bedste gasoline og Cochoise er deres mest rockprægede, nu til noget andet

Din sang tja du siger min sang er kedelig det vel smag, men jeg syndes din sang er er fin nok men jeg er ik til den genere. 6/10 fordi jeg kan godt lide at høre noget afslappende musik efter noget Metal.

(: Men I must admit det er bedere en det Bras de unge kommer med nu til dag's (: Techno Justin biever, Hardstyle, Miley cyrius Ramsus Seebach.

Velvet revolver


Jeg syndes det er en fed sang IMO og der nu mere gang i lortet (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#987 Skeloboy1 14 år siden

#986 - altså...nu er hverken Audioslave eller Velvet Revolver metal...

Men jeg kan sige præcis det samme om Velvet Revolver som om Audioslave: ganske ok, men i længden er det kedeligt...(og sådan har jeg det også med meget Guns 'n' Roses og meget AC/DC)...5/10 igen...:)

Nu til noget old-school mædl



Gravatar

#988 NightHawk 14 år siden

# 987 -

Ja, det er så bare slet ikke noget der falder i min smag, selv om der er momenter undervejs med nogle fede guitar-riffs som faktisk lyder rigtig fedt. Growl måden at synge på kan jeg så heller ikke snuppe, så det bliver hurtig ret anstrengende for mig at høre på. Hvis vi er ovre i rock afdelingen så foretrækker jeg også mest bands som Audioslave, Foo Fighters, Queen of The Stoneage, Stone Temple pilots, Nirvana, Pearl Jam osv. Jeg er afgjort ikke den rette til at bedømme "Death", men nu gør jeg det så alligevel og ender på, 4/10. :)

Synes sgu det var ret ærgeligt, at Turboweekend uden videre fuldstændig blev ignoreret sidst, så nu prøver jeg lige én gang til...

Og nu til et rigtig fedt band fra den hjemlige andedam, som på det varmeste kan anbefales at tjekke nærmere ud, hvis man aldrig har hørt om dem før :



"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#989 Skeloboy 14 år siden

#988 - Turboweekend er bestemt et af de mere talentfulde bands. Jeg er generelt træt af indierock og elektrorock/pop, men TW er lidt bedre end de andre. 7/10 til det nummer.

Nu til et af de numre, jeg personligt betragter som et af all-time greatest - og jeg har virkelig haft svært ved at finde den version, jeg ville poste...men her er den, der skal bedømmes:

[url= Buckley[/url]

Men hvis I har tålmodigheden, må I gerne bedømme følgende:

[url= med Leonard Cohen[/url]

[url= Crowe[/url]

[url= Lang[/url]
Gravatar

#990 filmz-jonasgr 14 år siden

#989 Jeps, det er jo en klassiker, både Buckley og Cohens udgave. Faktisk kan jeg bedst lidt Buckleys udgave, men Cohen har heller aldrig sagt mig så meget. 9/10

Nu til min yndlingsmus, efter han er blevet normal:

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: