Gravatar

#971 tiany 14 år siden

#970 Fint opbygget nummer, men lidt for trivielt i længden imo. Det er ikke et nummer jeg har lyst til at høre igen og igen. Men meget obskur video med mand der wrestler iført ET maske :D 5/10


Har lige fået Robyn's nye album Body Talk pt.1 - det første af 3 albums hun udgiver i år. Og jeg synes hun ligger en rigtig fed stil for dagen med det meget electro-house inspirerede album, der klart bygger videre på albummet Robyn fra 2005.

Her er første single:
Valar morghulis
Gravatar

#972 filmz-jonasgr 14 år siden

#917 Jeg kan godt lide det meste af Robyns musik. Indenfor popmusikken er hun meget dygtig og laver nogle ganske fængende sange, som med tiden har fået et mere elektronisk udtryk. Denne sang her er også fængende, ikke ligeså god som noget af de andre sange jeg har hørt fra albummet, men ganske godt. 7/10

Jeg tager så den første single fra det kommende album fra Arcade Fire. Et album jeg glæder mig meget til (hvilket år indenfor musikken), den kommer sikkert senere i en bedre kvalitet, da dette er fra en radioudsendelse:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#973 NightHawk 14 år siden

# 972 -

“Arcade Fire” er et super fedt band og jeg ser også meget frem til det kommende album, som har noget at leve op til sammenlignet med det suveræne “Neon Bible”, der er et af mine yndlingsalbums i samlingen. “Ready To Start” lover rigtig godt, så hvis det er niveauet for resten af “The Suburbs”, ja så er der noget stort i vente til august, 8/10.

Nu til et helt nyt indie-band fra Nordirland som debuterede med et fremragende album i marts og har et navn der jo passer usandsynligt godt her til siden. Der er mange forrygende fede sange at ta' af, så det var sgu lidt svært at vælge. Har dog besluttet mig for det her som, modsat det uforudsigelige danske vejr, emmer af munter og løssluppen sommer stemning. Enjoy :)


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#974 Skeloboy 14 år siden

#973 - jeg er sikker på, at de fleste er uenige med mig...men jeg synes det er et ret irriterende nummer...mest på grund af vokalen. Musikken er dog ok frisk, men jeg er også rigtig, rigtig, rigtig træt af indie-bølgen...har nu aldrig været stor fan af den til at starte med dog...

5/10

Her kommer en kvinde, som jeg ikke hørte i 90'erne, men først har lært at høre nu...og det er langt væk fra, hvad jeg normalt hører

Gravatar

#975 NightHawk 14 år siden

# 974 -

Jeg har sån set ikke noget imod Lauren Hill eller hiphop generelt, men det her nummer bliver meget hurtigt ensformigt at høre på og kun en ganske udemærket tekst redder det fra at ryge helt i bund. Det har Hill efter min mening gjort meget bedre, end det er tilfældet her, 4/10.

Nu til et rigtig fedt band fra den hjemlige andedam, som på det varmeste kan anbefales at tjekke nærmere ud, hvis man aldrig har hørt om dem før :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#976 filmz-Martychris 14 år siden

Åh, jeg syntes Lauryn Hill Ruler for vildt! For mig også noget af det mest coole Hiphop der er... Har dog mest hørt The Fugees! Anyways, et fedt beat, med underbygende Reggae rytmer. Et fint nummer, som giver en lyst til at cykle rundt på sin cykel og lave håndtegn, gribe sin basketball fra skabet gå ned i Parken og lave nogen hoops! Dejligt at det ikke er så langt væk!

7/10

Her er et ret nyt band... Vi bliver i den lidt hiphoppede del!

[url=
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#977 NightHawk 14 år siden

# 976 -

Tjaa, og så er den minsanten gal igen...

Imponerende at du slet ikke har lagt mærke til det indlæg, der kommer lige efter Skeloboys! Din måde at lave rod i rækkefølgen på begynder at virke en anelse provokerende efterhånden, men det er måske blot endnu en tilfældighed, der bare er tale om ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#978 Lord Beef Jerky 14 år siden

#977 Hahaha, rigtig fed og sjov måde du udtrykker dig her!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#979 Muldgraver 14 år siden

#977

Hey, slap lige af mand. Indlægget er jo kun postet 37 minutter efter dit, giv lige fyren en chance...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#980 NightHawk 14 år siden

# 979 -

Jeg fatter sgu ærlig talt ikke, at man igen og igen kan blive ved med at glemme de spilleregler tråden kører efter og da slet ikke når de igen igen kort forinden er blevet forklaret af andre. Nu er det hverken første, anden eller tredje gang at det sker, og Skeloboy og Bn har kun få indlæg oppe skåret det ud i pap for ham.

Jeg ku' forstå det, hvis han havde postet sit indlæg samtidig med mit, eller at der var poppet flere indlæg op imellem Skeloboys og mit, eller sågar efter mit og at tråden dermed var blevet svær at overskue, men det er heller ikke tilfældet, så ja jeg undres...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: