Gravatar

#121 filmz-jonasgr 16 år siden

Det er ikke et decideret dårligt nummer. Det lyder bare som om, at forsangeren har svært ved at bestemme sig for om han skal synge eller rappe. Desuden synes jeg nummeret er noget monotont. 5/10

Nu skal vi over til en af mine favoritter og et band som konkurrerer med Nirvana og Radiohead om at have lavet det bedste album i 90'erne:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#122 filmz-saku 16 år siden

Jeg kan godt hoere at der er noget i det nummer, men lidt for kedeligt for mig. 6/10


[url= Eins[/url]
Gravatar

#123 filmz-sanjo 16 år siden

Ikke lige min stil 3/10

"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#124 NightHawk 16 år siden

# 123 -

Har aldrig hørt om bandet før, men efter at ha' lyttet til det her nummer et par gange, ja så er jeg blevet interesseret i at høre mere med dem. Sangen her er frisk, afvekslende og ret munter i sin stil. strygerarrangementet der kommer ind over er et virkelig cool touch, 9/10.

Så skal vi ud på landevejen igen med en bus, jeg ville ønske jeg ku' ta' med hver dag. Faldt over en video med hende her i starten af ugen, blev forelsket og bestilte straks hendes to cd'er som landede idag. Vidunderlig stemme og skønne melodier :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#125 filmz-grev_michal 16 år siden

#124

I like..... Dejlig sound, minder mig lidt om nogle af de gamle NY underground bands. 7/10

Så hopper vi lige på tidsmaskinen og en slat år tilbage :-)

Conway Twitty:
Gravatar

#126 filmz-mrhands 16 år siden

1/10

[url= CARCERI - DARK WATER[/url]
Gravatar

#127 filmz-saku 16 år siden

6/10

[url=
Gravatar

#128 filmz-mrhands 16 år siden

Biosphere er alt for varm og hjertelig musik. 8(
Gravatar

#129 NightHawk 16 år siden

# 127 -

Hmm, ja der er nu ikke meget musik over det i traditionel forstand, men vel mere tale om en slags moodpiece. Det kan såmænd også være fedt nok en gang imellem, men her synes jeg bare man blir lettere deprimeret. 2/10

Vi tar igen et smut til Canada og besøger de to smækre søstre Tegan & Sara :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#130 tiany 16 år siden

#129 Ah ja - nu var jeg jo ude og anskaffe mig The Con efter sidste gang du postede Tegan & Sara - det er et skide godt album...
Det her nummer rocker også, der går dog lidt for meget banjo-guitar i den, til at den er helt oppe og ringe 9/10


Bowie i levende live:
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: