Gravatar

#131 Benway 16 år siden

Bowie er altid godt, og det her er en af hans bedste. 10/10

En lille kort sang, som jeg softy ikke kan lade være med at blive bevæget af:
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#132 dyg 16 år siden

#130 - mmmm! Vil snart se ham live igen, han er fabelagtig! Hans stemme er blevet bedre og bedre med tiden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#133 NightHawk 16 år siden

# 130 -

Det lyder sgu godt. Er også selv helt tosset med det album, så fedt at høre at du også kan li' deres musik. Jeg manglede "If It Was You" til min Tegan & Sarah samling, fik fat på det forleden og har næsten ikke hørt andet end det. "Living Room" er taget fra den Cd og er et lidt spøjst nummer fra dem netop, som du skriver, pga. banjoen/country inspirationen plus lidt hawaii toner også.

Det skiller sig helt ud fra resten af sangene på albummet, men er alligevel mega fedt. Er vild med den måde Tegan krænger sin stemme igennem på så den blir helt hæs, samt de overlap hun laver med Sara. Det gir lige en ekstra nerve til deres sange. Nå, men jeg ku' snakke om de to for evigt, så meget holder jeg af dem. Kort og godt, hvis du syntes "The Con" var super, ja så vil du elske "If It Was You". :)

Du skal lige se "The Con" titelnummeret live. Damn hvor det bare klinger det her :



# 131 -

Hører meget sjældent Tom Waits, og det har mest noget med hans stemme at gøre, som jeg ikke bryder mig så meget om. Det her nummer ku' jeg nu rigtig godt li' og det går ligesom den meget enkle video lige i hjertet. Smukt lavet tilsidst med de her magiske lys, der lander i hendes øjne ligesom hun åbner dem. En detalje som jeg synes var rigtig cool lavet. 9/10

Så skal vi en tur i studiet med den smukke frøken Higgins og høre endnu en af hendes dejlige sange :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#134 Bobby Singer 16 år siden

# 133 - Ganske fint nummer 7/10

Men nu til noget helt andet:
Idjit
Gravatar

#135 El Capitan 16 år siden

#134
Et meget sjovt nummer fra Dennis Leary. 8/10.


And now to something completely different!
Gravatar

#136 NightHawk 16 år siden

# 134 -

Hehe, det er jo en klassiker du lagde op her. Genial tekst fra altid morsomme Leary. Det kan kun blive 10/10.

# 135 -

Det kom lige en sang imellem her. :)

Har kun hørt gode ting om Muse, men har ikke fået købt noget med dem endnu og det burde jeg nok snart ta' at få gjort, for de laver satme noget lækkert musik. Dette nummer var kort og godt fremragende. Cool detalje med klavermellemspillet 3 min. inde. 9/10

Så er det tid til et lynkursus i astronomi :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#137 dyg 16 år siden

Køn pige, men musik og stemme giver jeg ikke meget for. For irriterende omkvæd, dydydydydydydydy - 3/10.

Nej du, vi skal have noget rigtig [url=
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#138 Chili bom bom 16 år siden

# 136
Hyggelig sang, rar stemme - men det fik mig dog ikke helt op og ringe. 6/10 :) Ikke i forhold til Placebo du præsenterede tidligere..de får 10/10 fra moi.


#137
Deeeet blev desværre lidt for stener til mig. Alt for langt varighed taget indholdet i betragtning, synes jeg. 3/10


Nå over til det mere rockede...nogle år gammelt men synes stadig det holder! :)
[url=http://filmz.dk]
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#139 Bobby Singer 16 år siden

# 138 - Når jeg trykker på linket, så ender jeg bare på Filmz.dk forside, men hvis det er det, som jeg skal bedømme så er det en 20/10 pågrund af det gode selskab og velkommen til filmz :)
Idjit
Gravatar

#140 El vez 16 år siden

Rettet:
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: