Gravatar

#141 Chili bom bom 16 år siden

#139 hehe damn, jeg tror lige jeg misforstod url adressen lidt. Men tak til #140 for at ligge den rigtigt på :)
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#142 filmz-yoshimura 16 år siden

#140 Fedt nummer :o) 7/10

Tilbage til lidt moody 'tallica:
[url= the page[/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#143 Bobby Singer 16 år siden

# 142 - Jeg hører normalt ikke Metallica, men det her nummer var egentlig meget fedt. Så et godt nummer med en lidt trist stemning, ment på en god måde, eftersom man virkelig bliver revet med af stemningen i sangen. 9/10

[url= Isaak[/url]
Idjit
Gravatar

#144 Bates 16 år siden

#143 - Sukkersød, og lugter langt væk af olieindsmurt græker. Men jeg kan godt lide den. 8/10

Næste :

Gravatar

#145 filmz-saku 16 år siden

En af de bedre med The Cure 8/10


[url= Toej[/url]
Gravatar

#146 filmz-jonasgr 16 år siden

Cheezy og ikke det man smører på brødet. Et tegn på at 80'erne var en dårlig musikperiode, men heldigvis er der ikke nogle som var smidt nogle link af danske bands fra den periode op endnu.

Næste:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#147 duuk74 16 år siden

#146
Faktisk et ganske ok nummer. Bestemt et lyttenummer som man skal give sig tid til. Jeg er dog ikke helt oppe og bimle over det. Der synes jeg Modest Mouse gør det bedre.

Her er lidt tung rock:

"..Find out why Stereogum.com called The Giraffes "pure metal joy... They are Soundgarden before haircuts, Guns N' Roses before MTV, Metallica before orchestras.." Haha det er da selvpromovering der vil noget. Ved nu ikke helt om det er de bands jeg vil sammenligne girafferne med, men fedt er det :)

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#148 El Capitan 16 år siden

Hmm. Dem havde jeg ikke hørt før. 8/10


YEAH!
Gravatar

#149 Chili bom bom 16 år siden

#148 Lækkert! Endelig noget TOOL..og det er jo altid genialt : 9/10.

Nu til mit yndlings band, har valgt en lidt nyere af deres sange, fra deres Year Zero album :
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#150 tiany 16 år siden

#149 NIN er ikke lige mig, men det er da at udemærket nummer 7/10


Jeg så Jerry Maguire den anden dag, det er altså et fedt Dylan nummer:
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: