Gravatar

#231 Chili bom bom 16 år siden

#230
Musikken passede ret godt sammen med videoen...men sangen blev en smule tam til min smag, desværre :) 6/10.

Her nogle favoritter jeg ihvertfald aldrig blir træt af.
Synes det er så fedt at de havde castet en lille dreng der ligner ham så sindssygt meget :D
:
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#232 dyg 16 år siden

#231 - Et ok nummer, men jeg er nu mere til det "gamle" D. Jack Black kan nu stadigvæk rocke vores sokker af, han måtte gerne forsøge sig med lidt mere seriøs musik. 5/10

Nyt musik fra BJM:
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#233 NightHawk 16 år siden

# 232 -

Smuk men også ret sørgmodig moodpiece, 7/10.

Nu vil jeg igen skamløst promovere to canadiske søstre, som jeg efterhånden er gået hen og blevet smaskforelskede i. Sangen er fra det nyeste album og er kort og godt, imo, vidunderlig smuk. Her kommer den i en live udgave, hvor stemningen er helt i top :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#234 Bobby Singer 16 år siden

# 233 - Hmm... egentlig et ganske godt nummer og det virker jo til at der er en god stemning, måske ikke lige noget, som jeg ville lytte til dagligt, men hvis man hører det lidt i baggrunden, mens man går og laver noget er det sikkert rigitg godt, 6/10

[http://filmz.dk/forum/item/31921/#first]Ny tråd[/url]
Idjit
Gravatar

#235 Bobby Singer 16 år siden

Nå der gik et eller andet galt der med linket?

Faktsik så nu når jeg tænker over det, så synes jeg alligevel at det forrige nummer skal have 7/10 og dermed BASTA!
Idjit

Skriv ny kommentar: