Gravatar

#221 filmz-mrhands 16 år siden

#220 Repost? Dem du linker til er fjernet fra youtube.
Gravatar

#222 duuk74 16 år siden

#221 Hvad mener du? :D
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#223 filmz-mrhands 16 år siden

This video is no longer available due to a copyright claim by a third party.
Gravatar

#224 chronaden 16 år siden

#220

argh D:
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#225 tiany 16 år siden

Det gik lidt i stå med den gen-post
Men det er nu et godt nummer #219


I anledning af Melodi Grand Prix får i her en tidligere vinder - hun vandt i 1965, men denne her er nu fra 1987
Valar morghulis
Gravatar

#226 filmz-jonasgr 16 år siden

Lidt for meget 80'er disko over det for min smag. Og synes også hun har en kedelig stemme. Så desværre ikke lige en sang for mig.
3/10

Interpol:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#227 Bates 16 år siden

Fedt nummer. Har ikke hørt så meget med "Interpool", men det kunne da godt være at jeg skulle til at gøre det. :)

Ny video.


Dette er mest pga. det er en fresh video.
Gravatar

#228 NightHawk 16 år siden

# 227 -

Pyha...musikmæssigt var det nok noget af det mest ensformige og irriterende jeg længe har hørt. Fuldstændigt monotomt støj uden nogen som helst forsonende træk, men det passer jo så omvendt fint til selve videoen og de tinge denne bande af voldspykopater udfører. Jeg så den kun til ende i håbe om, at nogen gav de her tosser et los i røven og en opsang af dimensioner. Det eller at de var blevet spærret inde i en gummicelle for evigt. 0/10

Oven på den omgang afstumpet og meningsløs hærgen rundt i gaderne, trænger jeg til nogle farver og noget livsglæde, så nu skal vi et smut rundt på stranden og i universet og nyde en velkendt sang i et remix der, i mine ører, lige gør et i fovejen glimrende nummer endnu bedre :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#229 Chili bom bom 16 år siden

#228
Jeg kunne godt li' sangen i forvejen og dette remix gjorde den ikke dårligere :) 8/10.

Hér er den nyeste single fra mit favorit band....men med en noget spøjs video dertil, hehe :

"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#230 NightHawk 16 år siden

# 229 -

Ganske udemærket nummer med et velfungerende beat, men jeg savner lidt mere power her. 7/10 :)

Og nu...helvede tur retur med Keanu og Beck :


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: