Gravatar

#41 tiany 16 år siden

ahh.. Jeff Buckley Rest in Peace - super fedt nummer, ikke helt oppe og ringe men tæt på 9/10


Nu til noget karma
Valar morghulis
Gravatar

#42 duuk74 16 år siden

#41
Har desværre et lidt anstrengt forhold til lige netop den skive med Radiohead. Bliver simpelthen deprimeret af at høre den.

Her er et nummer der har brændt sig fast på høresneglen hos mig for tiden. Ved godt det er en smule poppet og simpelt, men jeg er vild med vokalen, og jeg synes det er rigtig godt skruet sammen.

http://ekstrabladet.dk/musik/musik_videoer/article...
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#43 NightHawk 16 år siden

# 41 -

Ja det er sgu trist. Sikke et mega talent der gik tabt her. Er sikker på at Buckley var blevet en af de helt store kunstnere, havde han stadig levet idag. Nu må man jo så desværre nøjes med kun to albums. Begge er dog heldigvis særdeles fremragende.


# 42 -

Yes, "The Floor Is Made of Lava" går man aldrig helt forkert med. Nok et af de nye danske band som man kan forvente noget stort af i fremtiden. Syntes de har lyden og ikke mindst energien til, at ku' drive det vidt. Min personlige favorit er dog "Told Her I'm From Compton" men "Happy Monday" er også et klassenummer så : 9/10.


Så skal vi ha' fat i en helt anden stil. Denne kunstner eller genre er ikke noget jeg normalt hører så meget af. Men når der så dukker så elegant sammensat et nummer op som det her, med måske et af de fedeste beats for tiden, ja så må jeg overgive mig totalt :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#44 tiany 16 år siden

Hvad skal jeg sige - jeg har en svaghed for justin timberlake, jeg synes justified albummet var kanon godt og derfor blev jeg faktisk skuffet da jeg hørte første singel fra FutureSex/LoveSounds - sexyback - for jeg synes ikke nummeret var særlig godt.
MEN efterhånden har flere af sangene vokset sig til noget ganske særligt, jeg synes ofte Justins sange bliver bedre jo flere gange man hører dem(så længe de ikke bliver spillet hver 5.min i radioen)... LoveStoned/I Think She Knows får 9/10 fra mig, da jeg synes det er en af de bedste på pladen

Jeg har længe ville poste et nummer med en af mine favorit sangskriver, men jeg har ikke rigtig vist hvilket nummer - for jeg tror at det er sådan at man enten hader hende eller elsker hende - det sidste i mit tilfælde. Men nu har jeg valgt et nummer:

Ekstra info: Joni var ikke på woodstock, hun skrev faktisk nummeret fordi hun netop gerne ville have været med - mange siger at hendes nummer dækker stemning fra festivalen perfekt
Valar morghulis
Gravatar

#45 duuk74 16 år siden

#44 Hold da fast et suverænt nummer. Hatten af for Joni (kendte hende ikke rigtig udover navnet og en ca. genre)

Her er et band jeg først for nylig "rigtig" har opdaget.
Kendte dem af navn og så et par enkelte hits i 80'erne, men efter jeg har købt Remain In Light, har jeg virkelig fået ændret min opfattelse af bandet.
Her er en lang (og vildt fed) liveversion af nummeret Cross-Eyed And Painless. De er måske ikke de største teknikere, og laver da også en del fejl, men jeg synes cykler i smør for dem, når de først kommer igang.

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#46 Collateral 16 år siden

Hm. Lidt kedeligt 2/10.


Ret film relateret :) Fantastisk skæv musik den gruppe lavede.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#47 tiany 16 år siden

Lidt for meget bongo tromme for min smag - men et godt nummer 7/10

kom lige forbi VH1 da de spillede den her og hold da op hvor er det længe siden jeg har hørt den:
Valar morghulis
Gravatar

#48 El vez 16 år siden

Jo den får da 6/10, en god ørehænger.

next:
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#49 tiany 16 år siden

Der er altså ingen der lyder som The Doors - Jim Morrison er fantastisk 10/10


Ved I forresten at verdens bedste sang, er lavet af verdens bedste band??

Valar morghulis
Gravatar

#50 NightHawk 16 år siden

# 49 -

Ja da, men jeg kan ikke få øje på "Losing My Religion" eller R.E.M nogen steder i dit link, høhø. ;)

Aj, U2 er bestemt et af de bedste bands og dette er også en af de smukkeste sange skrevet i nyerne tid. 10/10.

Nu skal vi en tur på hotel med denne Crooner. Højt hår, høj stemmeføring og høj puls :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: