Gravatar

#71 duuk74 16 år siden

#69 Pantera er kongerne (stadigvæk)
God stil i metal du har Myrsil :)

#68
Hey det er jo det man må finde sig i en tråd som denne her.
Musik er for mig noget meget personligt, og det er ikke sjovt at se sine favoritter blive sablet, men hva faen ;)

Vi prøver med noget mere "tilgængeligt"

Den syge bassist Les Claypool og crew folder sig ud.
http://uk.youtube.com/watch?v=1CetPq_pkHc
(alt for fede suits de har fået lavet)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#72 Skeloboy 16 år siden

Giver den 8/10, Primus er superfedt, men kunne have været bedre numre end den, du har valgt.

Vi skifter helt genre her:

Gravatar

#73 Benway 16 år siden

#72 Cave er The Man. Fremragende nummer. 9/10

"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#74 mr gaijin 16 år siden

#73 House of the Rising Sun er jo en af de største klassikere overhovedet. 10/10.

And now for something completely different. Tidlig Pizzicato Five. Bevidst japansk kitsch fra 1980erne:


(Og et bonusnummer:
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#75 El Capitan 16 år siden

#74

Super grineren, men ikke just noget jeg ville høre. 3/10


Noget andet...

Gravatar

#76 tiany 16 år siden

#75 - Fedt nok nummer, dog en smule anstrengende i længden.. Men hvad fanden er det manden har på? - en pyjamas eller hvad? 7/10

#68 Jeg ved at jeg blandt andet har givet noget af det du har smidt op en dårligere karakter og det smerter mig et eller andet sted, for jeg ved at det nok er den slags musik du kan lide og jeg prøver virkelig at kunne lide det - men når jeg skal være ærlig (og det skal man jo) så kan jeg altså oftest ikke holde ud at hører på det. Jeg ved at det også ærger mig hvis jeg smider et nummer op og den der anmelder det synes det stinker, for jeg synes oftest det er nogle fede numre... men næste gang du smider noget op vil jeg - try to keep an open mind... Desuden er det rart at høre hvad andre kan lide, det kan jo være man finder noget nyt fantastisk musik

Jeg trænger altså til noget lidt pop-rock og samtidig en af de underligste tekster fra 90erne:
Valar morghulis
Gravatar

#77 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg synes at den starter meget fint og omkvædet er da også meget fængende, men når de så begynder at rappe ryger kæden af. 4/10

Denne sang er blevet kåret af Pitchforkmedia som den bedste sang i år 2007. I starten var jeg ikke ovenud begejstret for den, men den vinder ved nogle gennemlytninger. Dog vil stadigvæk ikke mene at det er den bedste sang fra år 2007.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#78 duuk74 16 år siden

#77 Kan anbefale albummet. Godt nummer, men der er bedre på skiven.

Her er et nummer fra de Svenske indie-rockere Convoj (hele ep'en ligger på Deezer hvis man kan lide stilen.)

http://www.deezer.com/track/161627
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#79 filmz-jonasgr 16 år siden

Et rigtig fedt nummer, lige min stil. 8/10.
Du ved ikke tilfældigvis om de har udgivet et album eller der er et på vej. Jeg kunne nemlig godt finde på at købe det, hvis det var.

Videre til et nummer som altid kan få mig i godt humør, selvom det jo egentlig er en meget sørgelig sang:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#80 filmfan 16 år siden

God sang og en god stemme ... 7/10

Fik mig til at tænke på [url= Dybdahl[/url]
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch

Skriv ny kommentar: