Og nu til en testosteronpumpet, satanisk udgave af Elvis: [url=
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nu skal vi til et band som jeg er vokset op med. Min storebror havde et par LP'ere med dette band som nærmest blevet spillet i døgndrift, hvilket har resulteret i at jeg kan de fleste af numrene fra greatest hits albummene udenad.
Nøj hvor gad jeg godt at have oplevet en koncert med dette band. Et af de bedste livebands som nogensinde har eksisteret. Queen var Freddie Mercury og Mercury var Queen. En fantastisk sanger og performer. Her har vi et af mine yndlingsnumre med bandet:
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#64 Så går du imod strømmen, men det er der selvfølgelig heller ikke noget galt i :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#65 Må indrømme at jeg ikke er så meget til Queen (udover en håndfuld sange) Måske fordi jeg ikke kender dem godt nok. Men det nummer radio Ga-Ga hørte jeg da jeg var en ung punk, og jeg synes det er et herligt nummer :)
A propos progressive metal, så har dette her nummer en nærmest meditativ effekt på mig (når man lige kommer sig over chokket). Deres knivskarpe præcision, udholdenhed og leg med takter er svært at finde på sådan et niveau. Og så er det så herligt abstrakt. Det er nok musik for de få herinde, men dem skal der vel også være plads til ;)
#67 Musikken er fantastisk - hypnotisk og foruroligende lidt på samme måde som Neurosis. Jeg vil dog lade andre om at give karakter og komme med nyt forslag, da jeg har posted temmelig meget herinde - jeg tager lige en slapper og lader andre komme til (folk kan alligevel ikke lide det, jeg smider op :oD )
#61 mr gaijin 16 år siden
Den mindede mig lidt om denne klassiker:
#62 Bobby Singer 16 år siden
Next:
#63 filmz-yoshimura 16 år siden
Og nu til en testosteronpumpet, satanisk udgave af Elvis:
[url=
#64 dyg 16 år siden
#65 filmz-jonasgr 16 år siden
Nu skal vi til et band som jeg er vokset op med. Min storebror havde et par LP'ere med dette band som nærmest blevet spillet i døgndrift, hvilket har resulteret i at jeg kan de fleste af numrene fra greatest hits albummene udenad.
Nøj hvor gad jeg godt at have oplevet en koncert med dette band. Et af de bedste livebands som nogensinde har eksisteret. Queen var Freddie Mercury og Mercury var Queen. En fantastisk sanger og performer.
Her har vi et af mine yndlingsnumre med bandet:
'Cause I'm evil"
#66 filmz-yoshimura 16 år siden
#67 duuk74 16 år siden
Men det nummer radio Ga-Ga hørte jeg da jeg var en ung punk, og jeg synes det er et herligt nummer :)
A propos progressive metal, så har dette her nummer en nærmest meditativ effekt på mig (når man lige kommer sig over chokket). Deres knivskarpe præcision, udholdenhed og leg med takter er svært at finde på sådan et niveau. Og så er det så herligt abstrakt.
Det er nok musik for de få herinde, men dem skal der vel også være plads til ;)
#68 filmz-yoshimura 16 år siden
#69 El Capitan 16 år siden
Efterhånden en klassiker!
#70 dyg 16 år siden