Gravatar

#61 mr gaijin 16 år siden

Udmærket, men ikke noget jeg selv ville sætte på. 6/10.

Den mindede mig lidt om denne klassiker:
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#62 Bobby Singer 16 år siden

#61 - I need more Cowbell! Rigtig fedt nummer. 10/10 :)

Next:


Idjit
Gravatar

#63 filmz-yoshimura 16 år siden

#62 Meget catchy, men lidt for ensformigt: 4/10.

Og nu til en testosteronpumpet, satanisk udgave af Elvis:
[url=
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#64 dyg 16 år siden

#59 - Nu er jeg ellers ret glad for metal (og også prog metal), men det her synes jeg godt nok er ringe :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#65 filmz-jonasgr 16 år siden

#63 Det var da lidt bedre end det andet, 5/10

Nu skal vi til et band som jeg er vokset op med. Min storebror havde et par LP'ere med dette band som nærmest blevet spillet i døgndrift, hvilket har resulteret i at jeg kan de fleste af numrene fra greatest hits albummene udenad.

Nøj hvor gad jeg godt at have oplevet en koncert med dette band. Et af de bedste livebands som nogensinde har eksisteret. Queen var Freddie Mercury og Mercury var Queen. En fantastisk sanger og performer.
Her har vi et af mine yndlingsnumre med bandet:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#66 filmz-yoshimura 16 år siden

#64 Så går du imod strømmen, men det er der selvfølgelig heller ikke noget galt i :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#67 duuk74 16 år siden

#65 Må indrømme at jeg ikke er så meget til Queen (udover en håndfuld sange) Måske fordi jeg ikke kender dem godt nok.
Men det nummer radio Ga-Ga hørte jeg da jeg var en ung punk, og jeg synes det er et herligt nummer :)

A propos progressive metal, så har dette her nummer en nærmest meditativ effekt på mig (når man lige kommer sig over chokket). Deres knivskarpe præcision, udholdenhed og leg med takter er svært at finde på sådan et niveau. Og så er det så herligt abstrakt.
Det er nok musik for de få herinde, men dem skal der vel også være plads til ;)


100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#68 filmz-yoshimura 16 år siden

#67 Musikken er fantastisk - hypnotisk og foruroligende lidt på samme måde som Neurosis. Jeg vil dog lade andre om at give karakter og komme med nyt forslag, da jeg har posted temmelig meget herinde - jeg tager lige en slapper og lader andre komme til (folk kan alligevel ikke lide det, jeg smider op :oD )
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#69 El Capitan 16 år siden

#67 9/10 Det nummer er så fedt..

Efterhånden en klassiker!
Gravatar

#70 dyg 16 år siden

#67 - Se det er straks meget bedre. Thumbs up.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: