Gravatar

#111 filmz-Narniabæver 16 år siden

#110

Meget morsom! 9/10

Olta Boka - We left our hostage

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#112 filmz-yoshimura 16 år siden

#111 Hmm, pæn stemme og god atmosfære, men alt i alt et temmelig intetsigende nummer i mine ører: 3/10.

Og nu til noget lidt mere dystert:
[url= - Deliberation [/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#113 tiany 16 år siden

#112 Synes nummeret bliver en smule kedeligt i længden, hvilket egentlig er ærgeligt for det starter rigtig godt ud. Synes bare lige det mangler det sidste, men videoen er godt lavet 6/10

Jo ældre jeg bliver, jo bedre synes jeg det her bliver :)
Undskyld hvis den har været postet før(jeg kan ikke huske det)
Valar morghulis
Gravatar

#114 duuk74 16 år siden

#113
Har aldrig brugt mig om Morrisay, og den sang ændrer heller ikke noget på det. Men en fin sang..jeg erkender kvaliteten i kunstneren, men har selv en anden smag :)

Sidder her og har haft en stresset dag på arbejdet. Satte det her nummer på for at køle lidt af. Endnu et "luk øjnene nummer" fra min side hehe.

Dette er for de tålmodige, for nummeret er på 10 minutter!
Det drejer sig om de Britiske prog-rockere Porcupine Tree. Jeg har fået fat på en live cd med dem, og de er virkelig sublime musikere. Numrene er ret lange, og man skal nok lige været i humør til at smide deres musik på.
Det her nummer illustrerer ganske godt deres ekvilibrisme, med god plads til de enkelte musikere, sans for detaljer og deres evne til at male lydflader. Jeg kommer til at tænke på Pink Floyd i den sammenhæng.

http://www.deezer.com/track/37313
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#115 Collateral 16 år siden

2/10 ret ligegyldigt for mig at hører.


"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#116 BN 16 år siden

#115:

6/10 - Meget bedre end live-versionen, hvor jeg synes, han er alt for klagende og brægende.

[url= Bond-sang sunget live[/url]
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#117 filmz-jonasgr 16 år siden

En meget god udførelse af nummeret som dog ikke er min favorit titelmelodi. 6/10.

Og så til et band som aldrig må blive glemt.
Sunny Day Real Estate:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#118 tiany 16 år siden

#117 Jeg har aldrig hørt om bandet, men jeg blev positivt overrasket. Et rigtig godt nummer, som dog fint havde kunne være 2 minutter kortere. 8/10


Vi tager tilbage til 1989 og holder boomboxen over hovedet:
Valar morghulis
Gravatar

#119 duuk74 16 år siden

#188
Fin nok ballade.

Har lige opdaget dem her:

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#120 tiany 16 år siden

#119 Overraskende udemærket. Jeg finder dog den sangerinden lidt belastende i længden, hun skulle holde sig til harmonikaen.
7/10


Se verdenen
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: