#111 Hmm, pæn stemme og god atmosfære, men alt i alt et temmelig intetsigende nummer i mine ører: 3/10.
Og nu til noget lidt mere dystert: [url= - Deliberation [/url]
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#112 Synes nummeret bliver en smule kedeligt i længden, hvilket egentlig er ærgeligt for det starter rigtig godt ud. Synes bare lige det mangler det sidste, men videoen er godt lavet 6/10
Jo ældre jeg bliver, jo bedre synes jeg det her bliver :) Undskyld hvis den har været postet før(jeg kan ikke huske det)
#113 Har aldrig brugt mig om Morrisay, og den sang ændrer heller ikke noget på det. Men en fin sang..jeg erkender kvaliteten i kunstneren, men har selv en anden smag :)
Sidder her og har haft en stresset dag på arbejdet. Satte det her nummer på for at køle lidt af. Endnu et "luk øjnene nummer" fra min side hehe.
Dette er for de tålmodige, for nummeret er på 10 minutter! Det drejer sig om de Britiske prog-rockere Porcupine Tree. Jeg har fået fat på en live cd med dem, og de er virkelig sublime musikere. Numrene er ret lange, og man skal nok lige været i humør til at smide deres musik på. Det her nummer illustrerer ganske godt deres ekvilibrisme, med god plads til de enkelte musikere, sans for detaljer og deres evne til at male lydflader. Jeg kommer til at tænke på Pink Floyd i den sammenhæng.
#111 filmz-Narniabæver 16 år siden
Meget morsom! 9/10
Olta Boka - We left our hostage
#112 filmz-yoshimura 16 år siden
Og nu til noget lidt mere dystert:
[url= - Deliberation [/url]
#113 tiany 16 år siden
Jo ældre jeg bliver, jo bedre synes jeg det her bliver :)
Undskyld hvis den har været postet før(jeg kan ikke huske det)
#114 duuk74 16 år siden
Har aldrig brugt mig om Morrisay, og den sang ændrer heller ikke noget på det. Men en fin sang..jeg erkender kvaliteten i kunstneren, men har selv en anden smag :)
Sidder her og har haft en stresset dag på arbejdet. Satte det her nummer på for at køle lidt af. Endnu et "luk øjnene nummer" fra min side hehe.
Dette er for de tålmodige, for nummeret er på 10 minutter!
Det drejer sig om de Britiske prog-rockere Porcupine Tree. Jeg har fået fat på en live cd med dem, og de er virkelig sublime musikere. Numrene er ret lange, og man skal nok lige været i humør til at smide deres musik på.
Det her nummer illustrerer ganske godt deres ekvilibrisme, med god plads til de enkelte musikere, sans for detaljer og deres evne til at male lydflader. Jeg kommer til at tænke på Pink Floyd i den sammenhæng.
http://www.deezer.com/track/37313
#115 Collateral 16 år siden
#116 BN 16 år siden
6/10 - Meget bedre end live-versionen, hvor jeg synes, han er alt for klagende og brægende.
[url= Bond-sang sunget live[/url]
#117 filmz-jonasgr 16 år siden
Og så til et band som aldrig må blive glemt.
Sunny Day Real Estate:
'Cause I'm evil"
#118 tiany 16 år siden
Vi tager tilbage til 1989 og holder boomboxen over hovedet:
#119 duuk74 16 år siden
Fin nok ballade.
Har lige opdaget dem her:
#120 tiany 16 år siden
7/10
Se verdenen