Gravatar

#101 Skeloboy 16 år siden

#99 -ok, har ikke lige fulgt med...

Men så kommer der en anden i stedet, noget jeg glæder mig til at høre påRoskilde:

Gravatar

#102 duuk74 16 år siden

#94
Vildt fedt nummer topkarakter.
#101
Rigtig godt det der. Dem må jeg få tjekket ud.

Nu skal vi ha et covernummer af Black Sabbath's Planet Caravan.
Jeg kan faktisk bedre lide denne her version, men selvfølgelig bøjer jeg mig i støvet for forgængerne.
Fantastisk solo af Dimebag (R.I.P.)

Luk øjnene og drøm dig væk til en fjern galakse.

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#103 Benway 16 år siden

Jeg har ikke hørt den version før. Rigtigt godt nummer. 7/10

Nu til en af de fedeste live-optrædener, jeg har set. Iggy Pop er hinsides ord.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#104 Bobby Singer 16 år siden

#103 - WOW! Iggy Pop giver virkelig sig selv 120% til den koncert og hold kæft et fedt nummer. Hvis jeg bare hørte nummeret for sig selv ville jeg give det 8-9 stykker, men Iggy Pop styrer da bare for vildt med den live optræden, derfor får det også fuldt hus fra min side, det var fandeme en fed optræden. 10/10 :D

Desuden et nummer som jeg aldrig har hørt før, men helt klart spændende.

Det her er et af mine absolutte yndlings numre fra System Of A Downs side. So without much futher ado:
[url= Of A Down - Chop Suey![/url]
Idjit
Gravatar

#105 filmz-jonasgr 16 år siden

System of a Down er nogle af de bedste indenfor den genre, som ellers ikke er min favoritgenre. 9/10.

Prøver med lidt elektronmusik, en genre som egentlig ikke lige er min stil men dette band har lavet et par ørehænger

Junior Boys:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#106 tiany 16 år siden

#105 Det første stykke tid var jeg lidt i tvivl omkring nummeret. Men da jeg havde hørt det helt til ende, var det faktisk et godt nummer, rigtig dejlig afslappende. Tror faktisk jeg kunne sove lige nu :D 8/10

Lad os lige blive vækket af New Order
Valar morghulis
Gravatar

#107 filmz-Narniabæver 16 år siden

#106 En klassiker 10/10

Mere elektronik med Radio Massacre International
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#108 chronaden 16 år siden

#107

w00t, den røg sq på min Favorites, vild med den type elektronisk musik hvor man bare "flyder" og lander først når sangen stopper.



Nåh, nu skal vi have en af mine favorit videoer på youtube, cash og armstrong i en uforglemmelig duét :)

http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#109 filmz-jonasgr 16 år siden

Sangen er måske ikke så meget mig, ikke at den er decideret dårlig. Men selve kemien imellem dem mens de spiller er uforglemmelig og Louis Armstrong er altid et kig værd, så baseret på det må den få 8/10.

Nu til mit øjeblikkelige favoritband, Wolf Parade. De har lige sendt et nyt album på gaden, så nyt at det først udkommer på mandag men gaffa er positiv stemt overfor det og så håber jeg bare at Pitchforkmedia er det samme. Nå men her skal vi et nummer på næsten 11 minutter så have lidt tålmodighed. Efter min mening er det en fantastisk duet og som sædvanlig fantastisk lyrik:
http://www.utterz.com/~u-NTA3NDE1OQ/utt.php

ps. det er på en side der ikke er blevet anvendt i denne tråd før, men det var lige det eneste sted at jeg kunne finde den, så bare husk at trykke på "play".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#110 chronaden 16 år siden

Da ingen andre vil, snupper jeg den igen!

#109 anderledes og friskt, dog syns jeg ikke den kan rumme 11 minutes worth, blir rimelig trivielt efter 50%. Ikke helt min smag, men kan sagtens høre det fede i det. 6/10


Faldt over denne video forleden, og må da være den fedeste video jeg ever har set/hørt so far, instant favorit :DDD


http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: