Gravatar

#51 El Capitan 16 år siden

#50

men nu skal jeg over at høre ham i Parken om en månedstid og jeg synes han rocker

Hehe. Det synes min far også..! 6/10. Han ved hvordan man skruer en sang sammen. Jeg synes dog han er lidt kedelig....


Nu til et band jeg lige har opdaget, og er helt vild med!
Gravatar

#52 filmz-jonasgr 16 år siden

Nu er det ikke lige min stil og noget ensformigt synes jeg. 5/10

Det er godt nok ikke så lang tid siden at vi har haft denne gruppe med deres første single, som jeg i øvrigt er blevet helt vild med efter at have hørt den nogle gange.
Dette er et lidt ældre numre, men også ganske fantastisk:

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#53 Kruse 16 år siden

#52 - Ganske udemærket nummer. Stille, roligt og dejligt harmonisk popnummer. 7/10

Her er et nummer fra et amerikansk indie-band som jeg elsker, og jeg håber snart at de laver en ny cd:

[url= Strokes - Someday[/url]
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#54 duuk74 16 år siden

#53
Har egentlig altid godt kunne lide The Strokes, som vel var nogle af de første i retro-"The XXX"-bølgen.
Elsker det nummer. Topkarakter herfra.


Her er en gammel favorit, der er for overlegent. Produktionen, kompositionen, stemmen osv. Hvis man lægger mærke til basgangen, vil man tydelidt kunne høre hvorfra kunstnere på den Franske House scene henter deres inspiration fra.

http://www.deezer.com/track/114967
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#55 Benway 16 år siden

Det er ikke lige mig, men det er helt sikkert et fint pop nummer. 7/10

Her er et nummer, der er nærmest er en komplet gåde for mig. Starten er næsten frygtelig, men af en eller anden grund ender den med at være utrolig stærk efterhånden. Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor det virker, men det gør det altså på mig. Døm selv:
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#56 tiany 16 år siden

#55 OMG - jeg var flad af grin igennem første halvdel af sangen, total dårlig men alligevel dybt fængende - synes faktisk sangen bliver en smule kedelig da den bliver "normal"... Den skal have 7/10 fordi den gjorder mig i godt humør.

Et af mine absolute yndlings bands(selvom de fleste ikke kan lide dem) - videoen er lidt for meget 1980erne, men sangen er fed
Valar morghulis
Gravatar

#57 Skeloboy 16 år siden

5/10 vil jeg give dem.

De spiller godt, men har aldrig været vilde med The Police

Her er mit yndlingsnummer med en af de mest innovative og fedeste kunstnere, IMO...sangen begynder først ved 1.30 min.



Gravatar

#58 filmz-mrhands 16 år siden

My floating house! Det er svært at komme ind på hendes musik, men det er sgu et fint nummer det der. 7/10

Han begynder ved 00:35[url= baby![/url] Kongar-ool Ondar er verdens gladeste mand! :D
Gravatar

#59 tiany 16 år siden

#58 altså det er da en imponerende måde at synge på, men jeg synes det lød rigtig rigtig dårligt og ikke på den gode måde. 2/10

I min bog er det her en af de allerbedste sange der nogensinde er lavet.
Normalt klare Garfunkel det hele selv, men i denne udgave går Simon ind og tager et vers
Valar morghulis
Gravatar

#60 NightHawk 16 år siden

# 59 -

Det er helt bestemt en af de bedste sange der nogensinde er lavet, men...og jeg blir nød til at smide et men ind her lige omkring denne optræden, som jeg synes svinger lidt i kvalitet. Garfunkels stemme, synes jeg, mangler noget gennemslagskraft til at starte med og det hele virker noget tungt. I mine ører stiger denne version først en hel del, da Simon "kigger forbi" i nummeret. Afslutningsvis kommer Garfunkel dog stærk igen og fyrer den af. Sangen alene ligger uden tvivl på 10/10, men denne udgave får dog kun 8/10.

Nu skal vi atter en tur rundt i det musikalske landskab med "Maple Leaf" bussen :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: