#41 & #42 - Det er jeg sku godt klar over... det er en "short story", men jeg valgte at oversætte det til dansk. Jeg syntes bare den er utrolig lang til at kalde en short story...
;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Shawshank Redemption ligger højt på min liste... Synes egenligt ikke slutningen er så ødelæggende... Den er naturligvis hollywood pink, men... må den snart ikke det? Resten af filmen viser jo en mands fysiske fald... Jeg levede mig i hvert fald så meget ind i filmen at jeg synes at han fortjente den lykke...
Bortset fra Shawshank ligger LOTR højt på min liste (måde Fotr og TT... Og formenteligt også ROTK når den kommer... GLÆDER MIG FOR VILDT... :)...)
#59, jeg skrev det var en serie, ergo er det ikke den bedste "film" nogensinde, det var mere ment som en opfordring til dem så godt kan lide David Lynch,,
hov jeg glemte næsten natural born killer(directors cut) den rangere meget højt på min liste over super film.
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
#51 filmz-vassago 22 år siden
Bedste Kubrick film
#52 filmz-cko 22 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#53 filmz-vassago 22 år siden
#54 Zelle 22 år siden
;D
#55 filmz-che 22 år siden
Shawshank Redemption ligger højt på min liste... Synes egenligt ikke slutningen er så ødelæggende... Den er naturligvis hollywood pink, men... må den snart ikke det? Resten af filmen viser jo en mands fysiske fald... Jeg levede mig i hvert fald så meget ind i filmen at jeg synes at han fortjente den lykke...
Bortset fra Shawshank ligger LOTR højt på min liste (måde Fotr og TT... Og formenteligt også ROTK når den kommer... GLÆDER MIG FOR VILDT... :)...)
#56 21 år siden
Boys & girls.
Ladies & Gents...
What the f*** happened to "The Godfather", der efter min mening er noget af det bedste indenfor filmhistorien..
Undre mig også lidt over at inden har nævnt "Requiem for a dream"
#57 filmz-phalanx 21 år siden
så her er nogle film af (syntes jeg) verdens bedste instruktør/manuskript forfatter
Mullholland Drive
Lost Highway
Blue Velvet
og serien Rabbits(den skal ses)
alt sammen af David lynch selfølgelig
#58 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#59 Morbid 21 år siden
Den serie er pænt langt ude.
#60 filmz-phalanx 21 år siden
hov jeg glemte næsten natural born killer(directors cut) den rangere meget højt på min liste over super film.