En af det fedeste film overhovedet er "Yojimbo" af Kurosawa! Bare det at den har inspireret til to andre rigtig gode film: "A Fistfull Of Dollars" og "Last Man Standing", fortæller det hele. Af nyere film som virkeligt har ramt plet i mit filmhjerte er "Kill Bill vol.1". En gennemført hyldest til de gamle kung fu-film.
#31 - Jeg var også helt væk (på den fede måde) da jeg så den første gang. Kan anbefale et par gensyn (eller 10). Så siver der ligsom en god del mere ind. Det er jo ik liiige fremt en tømmermændsfilm - if U get me... =)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Har desværre ikke set Yojimbo, men har kun hørt godt, men kan ikke tro den er federe end "seven samaurai".
Syntes det er svært at vælge en film som den fedeste, men det må enten være Scarface, Fight club, Adaption(Orkidee tyven), seven, Platoon eller måske Resevoir Dogs, det er svært at udvælge en enkelt...
A Clockwork orange er også meget fed men når det kommer til Kubrick vil jeg hellere se Full Metal Jacket en gang til
Vi taler samme sprog du og jeg, Charlie Kauffman er et geni, bliver imponeret hver gang jeg ser en film han har været manuskrift forfatter på(bortset fra human nature).
Ville lige sige at en anden virkelig fed film må være glengarry glen ross(sælger til salg) -
Tillæg til min post # 34. I farten glemte jeg: "Fear and Loathing in Las Vegas" (Det er nok den film jeg har set flest gange, omkring 25 har jeg talt mig frem til) Og så "A Clockwork Orange" er osse blandt mine top 5 farvorite film.
"We were somewhere around Barstow, at the end of the desert, when the drugs began to take hold"
- Hunter S. Thompson/Raul Duke, "Fear and Loathing in Las Vegas"
#41 El vez 22 år siden
#42 filmz-Plimmer 22 år siden
#43 filmz-Kviksand 22 år siden
Af nyere film som virkeligt har ramt plet i mit filmhjerte er "Kill Bill vol.1". En gennemført hyldest til de gamle kung fu-film.
...og de gamle Star Wars selvfølgelig!!!
#44 coolflash 22 år siden
#45 22 år siden
#46 Skovstur 22 år siden
Syntes det er svært at vælge en film som den fedeste, men det må enten være Scarface, Fight club, Adaption(Orkidee tyven), seven, Platoon eller måske Resevoir Dogs, det er svært at udvælge en enkelt...
A Clockwork orange er også meget fed men når det kommer til Kubrick vil jeg hellere se Full Metal Jacket en gang til
"I always tell the truth. Even when I lie"
#47 coolflash 22 år siden
#48 Skovstur 22 år siden
Ville lige sige at en anden virkelig fed film må være glengarry glen ross(sælger til salg)
-
"I always tell the truth. Even when I lie"
#49 filmz-cko 22 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#50 Tylerdurden 22 år siden
I farten glemte jeg: "Fear and Loathing in Las Vegas" (Det er nok den film jeg har set flest gange, omkring 25 har jeg talt mig frem til)
Og så "A Clockwork Orange" er osse blandt mine top 5 farvorite film.
"We were somewhere around Barstow, at the end of the desert, when the drugs began to take hold"
- Hunter S. Thompson/Raul Duke,
"Fear and Loathing in Las Vegas"