Gravatar

#21 The Insider 19 år siden

Hell yeah.
War. War never changes.
Gravatar

#22 filmz-sanjo 19 år siden

OT - Hvad koster det at abbonerer på Rolling Stones?
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#23 The Insider 19 år siden

Det skulle næsten ikke koste noget. Hvis jeg husker rigtigt er det par et par hundrede kroner for over 20 blade sendt til Danmark. Men sidst jeg prøvede var det et helvede at bestille, så jeg køber det i stedet af og til i kiosken, og så kan man jo læse alle Travers' genialiteter på www.rollingstone.com (Stone, Stones er jo bandet ;-))
War. War never changes.
Gravatar

#24 mr gaijin 19 år siden

Manohla Dargis fra NYTimes (og før det LATimes) er nok min største favorit for tiden. Man skal måske læse et par anmeldelser for at fange hendes skrivestil, men når man har fanget tonen, er den uimodståelig. Desuden er hun også med på mange japanske og koreanske film, som mange andre anmeldere ikke forstår. Men først og fremmest er det underholdende læsning fyldt med indsigt. Nogle gange er det sjovere at læse hendes anmeldelser end at se de anmeldte film.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#25 jessup 19 år siden

jeg er tilmeldt avisens nyhedsbrev - så hun skal da læses:)
This is just until June
Gravatar

#26 filmz-michaell 19 år siden

#22 Jeg køber mine Rolling Stone blade i den lokale kiosk, de koster 79,95 kr. pr. stk.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#27 The Insider 19 år siden

#26, det er da alligevel en del... Hvor køber du dem? Jeg plejer at købe dem for godt og vel en 50'er i DSB-kiosken.
War. War never changes.
Gravatar

#28 jesperhp 19 år siden

Jeg stoler faktisk ret meget på filmz og politiken - bladet mifune plejer også at være ret skarpe i deres anmeldelser.

Men jeg savner (som de fleste andre filmz-brugere nok) et film-program på tv. Bogart var klart toppen, men filmland var også ret fint synes jeg.
Når der nu alligevel mangler et decideret filmanmelder-program (selv om man vel har troldspejlet om vinteren), kan man jo altid kaste sin kærlighed på planetx på trods af, at det ikke er de mest up-to-date film de anmelder ;)
Gravatar

#29 filmz-michaell 19 år siden

#27 Motherfu... Jeg har købt mine i en centerkiosk de sidste par gange! Der er en DSB kiosk ved stationen i min by, men der har jeg aldrig kunne købe Rolling Stone mag, jeg må vist ind på Hovedbanegården!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#30 jessup 19 år siden

En guld side med en del Pauline Kael tekster - til Nayze og andre:

http://www.paulrossen.com/paulinekael.html

This is just until June

Skriv ny kommentar: