Gravatar

#21 Patriarch 21 år siden

Hvor dårlig er lyden? Jeg mener er det forfærdeligt eller hvad?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#22 El vez 21 år siden

Jeg har ikke hørt systemet, men der er som regel et spring i kvaliteten fra de billige dvd+receiver+satellit systemer op til en mindre Denon med DaliTrio eller Gale højtalere, og i dette tilfælde er prisforskellen ikke særlig stor.

Ligeledes er der et spring i kvaliteten fra DaliTrio/Gale og op til DaliSuite/B&W.

Den eneste måde at finde ud af på om det er noget for en, er ved at lytte på det. Jeg holdt ikke mit Medion surround system ud særlig længe, men det var god lyd til prisen :)

Hvis jeg var dig ville jeg købe den billige Denon (evt nummeret større for 300kr ekstra), og det mest kompakte Gale sæt. Det bliver godt 6k ialt, men jeg mener klart det vil overgå cambridge systemet uden at fylde for meget i rummet.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#23 Patriarch 21 år siden

ok.. kan se de har åbnet i hi-fi shop på østerbrogade... kunne være man skulle tjekke det ud. Så kan jeg samtidig høbe en kevlar vest+hjelm når jeg skal forklare kæresten hvorfor jeg skal have 6 højtalere i vores lille stue :D
Gravatar

#24 El vez 21 år siden

Edit'ede lige...

Og igen, hvis du kan overtale kæresten til et par pæne gulvhøjtalere, står mit tilbud stadig ved magt :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#25 Patriarch 21 år siden

no chance in hell... selv de der satelitter bliver en kamp! :-/
Gravatar

#26 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 25 Den problemstilling kender jeg godt ;)

Var det ikke en ide at slæbe hende (og hendes favorit CD/dvd) med ned i butikken, så kan det jo være hun bløder lidt op :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#27 Patriarch 21 år siden

The queen of ice? Never... :D

Hun synes alt technologi er grimt... og i vores lille lejlighed har jeg en XBOX, 32'' fjernsyn, 2 x 19'' Flad skærme, studi højtalere, 3 PC'ere, Mixer, Keyboard, DVD afspiller...

Så et eller andet sted har jeg presst en del igennem allerede hehe
Gravatar

#28 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Hmmm - Hvis du nu gav mig din ene fladskærm og ene pc'er, så havde du da lidt mere plads ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#29 Patriarch 21 år siden

men mindre råd til anlæg da jeg bruger det til arbejde ;)
Gravatar

#30 McPeter 21 år siden

Jeg har en løsning: du starter bare med at ta hende med ned og kigge på en CERWIN VEGA HP-215 højttaler - så virker ALT mindre bagefter... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: