For Guds skyld, lad være med at slå dig til tåls med noget sattelit bras, så vent hellere til du har en tusse mere, og køb noget ordentligt. Det vil du ikke fortryde. En god kombi er altid NAD og Dali. De svinger, men som det er blevet sagt, så tag ned og lyt til det først. Gerne flere opsætninger, så du kan vurdere hvad der er bedst til netop dig.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ok, men så må du bare få hende til at forstå, at ikke blot ser en træhøjttaler pænere ud end billigt sølvfarvet plasticskrammel, den lyder også væsenligt bedre :)
Crystalstars forslag i #26, med at tage hende med og høre hendes yndlings-CD, må da være en god måde at overbevise hende på..
..du er ikke under tøflen, er du ? ;p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Det kommer lidt an på hvad du ender med af udstyr men pas på du ikke bliver "narret" til at købe det vildeste af det vildeste eller det billigste pis for den sags skyld, deres tommelfinger regel siger vidst at du skal bruge 20% af købsværdien på kabler men jeg mener det er 13% jeg ligger i som det er nu.
6.1 vs 5.1 kommer mest an på lokalets størrelse og det er naturligvis også et spørgsmål om hvorvidt du har mulighed for at stille/hænge en højttaler op, bag lyttepositionen.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#31 Patriarch 21 år siden
er et sådan sæt bedre end de sony/panasonic osv til samme pris?
#32 davenport 21 år siden
En god kombi er altid NAD og Dali. De svinger, men som det er blevet sagt, så tag ned og lyt til det først. Gerne flere opsætninger, så du kan vurdere hvad der er bedst til netop dig.
#33 Patriarch 21 år siden
#34 El vez 21 år siden
Crystalstars forslag i #26, med at tage hende med og høre hendes yndlings-CD, må da være en god måde at overbevise hende på..
..du er ikke under tøflen, er du ? ;p
#35 Kalle Ferm 21 år siden
#36 Patriarch 21 år siden
Det er hendes lejlighed :D
#37 Patriarch 21 år siden
5.1 eller 6.1... hvad eller hvor meget betyder det?
Kunne man forestille sig at tage SYSTEM Cambridge 540V men nogle andre satelitter Argon A100AV... ville det være klogt?
#38 Patriarch 21 år siden
#39 cyberzed 21 år siden
#40 El vez 21 år siden