Det lyder fantastisk, og det glæder jeg mig meget til! Er der mulighed for at bidrage med spørgsmål? Og hvis der er, belønnes spørgsmålene så med en Scorsese autograf? :P
# 11 Du er velkommen til at komme med forslag til spørgsmål, som jeg kan give videre til kaduffo, men jeg kan ikke love, at han bruger nogen af dem. Der er desuden tale om et gruppeinterview, så det er nok lidt begrænset, hvor meget de enkelte journalister får mulighed for at spørge om.
Autograf bliver nok ikke muligt - noget af det, pressefolkene ofte indskærper over for journalister, er, at det er et big no no at bede folk, man interviewer, om autografer - ikke mindst fordi de fleste store filmfolk hader at give dem :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Autografer er fascinerende. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor folk så gerne vil ha' dem. Er det for at bevise man har mødt personen (hvorfor så købe autografer?), som et minde eller..? Jeg undres - og beklager off-topic'en :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg vil da langt hellere have taget et billede sammen med mit idol end en autograf, og jeg kunne aldrig finde på at købe en autograf - for det fede er vel netop at man selv har mødt personen ;)
Det er lidt ligesom Hard Rock t-shirts - de er kun fede hvis man selv har været der ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg vil da langt hellere have taget et billede sammen med mit idol end en autograf, og jeg kunne aldrig finde på at købe en autograf - for det fede er vel netop at man selv har mødt personen
Der er dog især et par afdøde folk, jeg meget gerne ville have signaturer af (hvis det som nævnt i # 14 ikke bare er på en lap papir) - et litografi eller en plakat af Fellini, en Charles Bukowski-signatur i en bog... Det er dog ret svært at bekræfte, at det rent faktisk er autentiske signaturer - og hvis man vil være rimelig sikker, koster det kassen.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg har slet ikke behov for at bevise, hvem jeg har mødt. Intet er af større værdi end selve mindet - og hvis folk ikke tror på mig, er det deres problem.
Dog har jeg i et enkelt tilfælde ladet mig fotografere sammen med en person, da det havde, og stadig har, enormt stor betydning for mig.
Men jeg er dog enig med chandler75 i nedenstående i de tilfælde, hvor kunstværket, og dermed kunstneren bag det, har særlig stor betydning for mig.
chandler75 (14) skrev:
Men det skal ikke bare være en lap papir - så skal det være på et foto af skuespilleren, i en bog af forfatteren, på et litografi af kunstneren osv.
Det er selvfølgelig fedest, hvis man har mødt vedkommende personligt og måske endda fået en personlig hilsen sammen med autografen.
#11 MMB 15 år siden
Det lyder fantastisk, og det glæder jeg mig meget til! Er der mulighed for at bidrage med spørgsmål? Og hvis der er, belønnes spørgsmålene så med en Scorsese autograf? :P
#12 chandler75 15 år siden
Autograf bliver nok ikke muligt - noget af det, pressefolkene ofte indskærper over for journalister, er, at det er et big no no at bede folk, man interviewer, om autografer - ikke mindst fordi de fleste store filmfolk hader at give dem :)
#13 lagoni 15 år siden
#14 chandler75 15 år siden
Men det skal ikke bare være en lap papir - så skal det være på et foto af skuespilleren, i en bog af forfatteren, på et litografi af kunstneren osv.
Det er selvfølgelig fedest, hvis man har mødt vedkommende personligt og måske endda fået en personlig hilsen sammen med autografen.
#15 wimmie 15 år siden
Det er lidt ligesom Hard Rock t-shirts - de er kun fede hvis man selv har været der ;)
#16 MMB 15 år siden
PM sendt med en kæmpe bunke spørgsmål. :)
chandler75 er spot on i #14.
Du har helt ret. Jeg vil også meget hellere have et billede med ham, men når det ikke er muligt, er en autograf også stort for mig. :)
#17 wimmie 15 år siden
Har du husket spørgsmålet "trimmer du dine øjenbryn?" til Scorsese ;)
#18 MMB 15 år siden
Hehe. :P
Tror du vil finde dette link ret sjovt:
#19 chandler75 15 år siden
Der er dog især et par afdøde folk, jeg meget gerne ville have signaturer af (hvis det som nævnt i # 14 ikke bare er på en lap papir) - et litografi eller en plakat af Fellini, en Charles Bukowski-signatur i en bog... Det er dog ret svært at bekræfte, at det rent faktisk er autentiske signaturer - og hvis man vil være rimelig sikker, koster det kassen.
#20 Highland Park 15 år siden
Dog har jeg i et enkelt tilfælde ladet mig fotografere sammen med en person, da det havde, og stadig har, enormt stor betydning for mig.
Men jeg er dog enig med chandler75 i nedenstående i de tilfælde, hvor kunstværket, og dermed kunstneren bag det, har særlig stor betydning for mig.