Min værste biotur var da mine småbrødre skulle have læst underteksterne højt af min famse lige ved siden af mig ! Generelt ( SÅDAN STAVES DET ) er det pisse irriterende med oplæsning !
Jeg var inde for at se LOTR kon vender tilbage sammen med skolen. Det var seriøst provokerende når de fucking 7 klasser skulle klappe i slutningen af filmen (i de sidste 30 min.)
Der burde seriøst være regler for sådan noget. Og nej der er lige så meget larm i en provinsby's biograf som i f.eks. København.
Sådan noget som sodavande er jeg ikke enig med at det er bedst man køber i biografen. Fordi typisk dem man sidder ved siden af sluprer og så skratter de også med chipsposer.
Nu går jeg kun i biograf hvis det er en premiere jeg har glædet mig til i mange uger. Ellers ser jeg bare filmen hjemme på mit sourround anlæg, og det synes jeg også at i andre filmelskere skulle gøre nogen gange, selvom det ikke giver den helt samme oplevelse så er det alligevel ok
Biograferne burde have noget striksere regler. Og en udsmidder.
Da mor var knægt, var der sådan noget biograf der hørte til skolerne. Og der kom der en gammel stodder med lommelygte og hev en i øret hvis man larmede :) Sådan skal det lyde!
#41 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#42 El vez 22 år siden
#43 22 år siden
#44 Spanner 22 år siden
Jeg synes, at de er rigtig, rigtig sjove.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#45 22 år siden
Generelt ( SÅDAN STAVES DET ) er det pisse irriterende med oplæsning !
#46 21 år siden
Der burde seriøst være regler for sådan noget. Og nej der er lige så meget larm i en provinsby's biograf som i f.eks. København.
Sådan noget som sodavande er jeg ikke enig med at det er bedst man køber i biografen. Fordi typisk dem man sidder ved siden af sluprer og så skratter de også med chipsposer.
Nu går jeg kun i biograf hvis det er en premiere jeg har glædet mig til i mange uger. Ellers ser jeg bare filmen hjemme på mit sourround anlæg, og det synes jeg også at i andre filmelskere skulle gøre nogen gange, selvom det ikke giver den helt samme oplevelse så er det alligevel ok
#47 filmz-Daniel_Logan 21 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#48 filmz-Gud 21 år siden
SÅ KAN DE LÆR´ D´!!!
#49 filmz-Alex De Large 21 år siden
Da mor var knægt, var der sådan noget biograf der hørte til skolerne. Og der kom der en gammel stodder med lommelygte og hev en i øret hvis man larmede :) Sådan skal det lyde!