Jeg læste for ikke ret lang tid siden en artikel omkring danskernes biografvaner. I denne artikel stod der at danskerne i gennemsnit går i biografen 2-3 gange om året.
I den forbindelse ville jeg høre hvor mange gange i har været i biografen i år og hvor tit i besøger biografen sådan på årsbasis. :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Interessant nok at høre om jeres biograf-vaner. Her på Filmz kender mange af os hinandens samlinger og film-smag men kom i tanke om jeg egentlig ikke rigtig havde den store fornemmelse af hvor tit folk herinde går i biografen. Det kan denne tråd jo så give et lille indblik i :)
Jeg synes selv jeg går ret meget i biografen og det bliver tit til flere gange om måneden. Indtil videre er jeg oppe på 18 biografbesøg her i år 2010, men jeg tror også der er gået lidt sport i det efterhånden (ikke den bedste aktivitet for pengepungen må jeg nok indrømme :S). For at quote mr. clooney fra Up in the air:
"Let's just say that I have a number in mind and I haven't hit it yet."
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Plejer at være i biffen ca. 25 gange om året, men det er ikke blevet til meget i år ind til videre. Der har simpelthen ikke være interessante film nok, der er kommet op i biografen i Aalborg.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Sidst inde og se "Predators" - skal også ind og se "Inception". Plejer at se 3-8 film om året... savner lidt de fede film. Det virker ikke som om der er bliver lavet flere pengemaskine film end solide film idag...det er mså ke bare mig der er ved at blive gammel:-) [url= [/url]
Jeg vil faktisk gerne ind og se Inception. Jeg har set noget trailer for længe siden, og har ingen forventninger og idé om hvad den handler om, så jeg tror egentlig jeg får en god oplevelse, efter den hype jeg læser om..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 Twister 14 år siden
I den forbindelse ville jeg høre hvor mange gange i har været i biografen i år og hvor tit i besøger biografen sådan på årsbasis. :)
#2 filmz-Bruce 14 år siden
#3 Patriarch 14 år siden
#4 Sweetiebellefan 14 år siden
De fleste var i 1993, 1994, 1999, 2000 og 2006.
#5 Twister 14 år siden
Jeg synes selv jeg går ret meget i biografen og det bliver tit til flere gange om måneden.
Indtil videre er jeg oppe på 18 biografbesøg her i år 2010, men jeg tror også der er gået lidt sport i det efterhånden (ikke den bedste aktivitet for pengepungen må jeg nok indrømme :S). For at quote mr. clooney fra Up in the air:
"Let's just say that I have a number in mind and I haven't hit it yet."
#6 Steffan Rasmussen 14 år siden
#7 davenport 14 år siden
#8 FlameBait 14 år siden
Plejer at se 3-8 film om året... savner lidt de fede film. Det virker ikke som om der er bliver lavet flere pengemaskine film end solide film idag...det er mså ke bare mig der er ved at blive gammel:-)
[url= [/url]
#9 MMB 14 år siden
Jeg har kun Inception og Harry Potter som must sees i år indtil videre.
#10 davenport 14 år siden