Fedt, BN! "The Tree of Life" er en fantastisk film, og hører helt sikkert også til højt oppe på min egen favoritliste. Også fedt med en så ny film, der skyder sig til tops på din favoritliste.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
The Tree of Life: Er en fremragende, flot og med klasse skuespil, men er ligesom Ispep meget mere vild med The Thin Red Line, som var et mesterværk og en af mine favorit film.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Det er bestemt en mystisk blanding af film, du har valgt! Her er mine meget kortfattede kommentarer til top 10. :D
10)-8) har jeg ikke set 7) husker jeg som god (har dog ikke set DC), men jeg trænger til et gensyn. 6) er rigtig god. Om den blot er rigtig god eller et mesterværk ved jeg ikke helt, det vil et gensyn kunne konkludere. 5) er en fin film, men ikke top 50-100 materiale hos mig. :) 4-2) Alle er fantastiske film! 1) Rigtig fint valg. Det er intet mindre end en fantastisk film, som virkelig sidder fast!
Og her følger så en lille justering af Top 40 (de nye på listen er fremhævet med fed skrift:
1) The Tree of Life 2) The Lord of the Rings: The Return of the Kings - Extended Edition 3) The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Extended Edition 4) The Lord of the Rings: The Two Towers - Extended Edition 5) The Hobbit: An Unexpected Journey 6) 2001: A Space Odyssey 7) Dances With Wolves - Director's Cut 8) A Room With a View 9) The Awful truth 10) Indiscreet
11) Star Wars Episode III: Revenge of the Sith 12) Star Wars Episode II: Attack of the Clones 13) Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back 14) Star Wars Episode IV: A New Hope 15) Star Wars Episode I: The Phantom Menace 16) Star Wars Episode VI: The Return of the Jedi 17) The Truman Show 18) Walk the Line 19) The Accidental Tourist 20) Meet Joe Black
21) The Shawshank Redemption 22) Regarding Henry 23) The Upside of Anger 24) The Bourne Supremacy 25) The Bourne Identity 26) The Bourne Ultimatum 27) Heat 28) Schindler's List 29) The Dark Knight Rises 30) Batman Begins
30) The Dark Knight 31) Empire of the Sun 32) Angela's Ashes 33) The Pianist 34) Saving Private Ryan 35) Unforgiven 36) The Last of the Mohicans 37) The Dead Zone 38) North by Northwest 39) The Birds 40) Notorious
Jeg har et par kommentarer til listen og måske også et spørgsmål.
Du har meget med, at trilogier bliver placeret lige efter hinanden. Det er ret tilfældigt, at alle trilogier du har med på listen, er af samme høje kvalitet. Eller tæt op ad hinanden. Og Hobitten som kommer liiiige efter LOTR, og altså som den 5 bedste film ever? Ikke at jeg mistænker dig for noget, men jeg finder det sgu lidt morsomt. Og alligevel kan jeg ikke helt droppe "detektiven" i mig, da jeg næsten på forhånd kan regne ud, hvor du vil placere de næste to Peter Jackson film :D
Meet Joe Black som nummer 20? Fuck me in the fucking asshole :D Jeg husker den som middelmådige, men ikke en jeg på nogen måde føler behov for at vende tilbage til, dertil er den vist bare for ubetydelig.
Og; troede i øvrigt du anså Nolans Inception som hans bedste, derfor også højst placeret af hans film??
Det var det for denne gang :D Men forvent jeg er op nakken af dig lidt endnu :D
#1301 Kruse 11 år siden
#1302 Kiksmann 11 år siden
#1303 Lord Beef Jerky 11 år siden
#1304 Batsy 11 år siden
#1305 Thomsen 11 år siden
#1306 MMB 11 år siden
10)-8) har jeg ikke set
7) husker jeg som god (har dog ikke set DC), men jeg trænger til et gensyn.
6) er rigtig god. Om den blot er rigtig god eller et mesterværk ved jeg ikke helt, det vil et gensyn kunne konkludere.
5) er en fin film, men ikke top 50-100 materiale hos mig. :)
4-2) Alle er fantastiske film!
1) Rigtig fint valg. Det er intet mindre end en fantastisk film, som virkelig sidder fast!
#1307 BN 11 år siden
1) The Tree of Life
2) The Lord of the Rings: The Return of the Kings - Extended Edition
3) The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Extended Edition
4) The Lord of the Rings: The Two Towers - Extended Edition
5) The Hobbit: An Unexpected Journey
6) 2001: A Space Odyssey
7) Dances With Wolves - Director's Cut
8) A Room With a View
9) The Awful truth
10) Indiscreet
11) Star Wars Episode III: Revenge of the Sith
12) Star Wars Episode II: Attack of the Clones
13) Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back
14) Star Wars Episode IV: A New Hope
15) Star Wars Episode I: The Phantom Menace
16) Star Wars Episode VI: The Return of the Jedi
17) The Truman Show
18) Walk the Line
19) The Accidental Tourist
20) Meet Joe Black
21) The Shawshank Redemption
22) Regarding Henry
23) The Upside of Anger
24) The Bourne Supremacy
25) The Bourne Identity
26) The Bourne Ultimatum
27) Heat
28) Schindler's List
29) The Dark Knight Rises
30) Batman Begins
30) The Dark Knight
31) Empire of the Sun
32) Angela's Ashes
33) The Pianist
34) Saving Private Ryan
35) Unforgiven
36) The Last of the Mohicans
37) The Dead Zone
38) North by Northwest
39) The Birds
40) Notorious
#1308 Batsy 11 år siden
Me gusta!
#1309 Ispep 11 år siden
Jeg har et par kommentarer til listen og måske også et spørgsmål.
Du har meget med, at trilogier bliver placeret lige efter hinanden. Det er ret tilfældigt, at alle trilogier du har med på listen, er af samme høje kvalitet. Eller tæt op ad hinanden. Og Hobitten som kommer liiiige efter LOTR, og altså som den 5 bedste film ever? Ikke at jeg mistænker dig for noget, men jeg finder det sgu lidt morsomt. Og alligevel kan jeg ikke helt droppe "detektiven" i mig, da jeg næsten på forhånd kan regne ud, hvor du vil placere de næste to Peter Jackson film :D
Meet Joe Black som nummer 20? Fuck me in the fucking asshole :D Jeg husker den som middelmådige, men ikke en jeg på nogen måde føler behov for at vende tilbage til, dertil er den vist bare for ubetydelig.
Og; troede i øvrigt du anså Nolans Inception som hans bedste, derfor også højst placeret af hans film??
Det var det for denne gang :D Men forvent jeg er op nakken af dig lidt endnu :D
#1310 MMB 11 år siden
Du har vist ikke læst Brokeback Mountain-tråden. :D