Gravatar

#131 Babo Rises 13 år siden

IK (130) skrev:
BN, får vi ikke snart nogle art-house film? ;-p

Det skal du ikke regne med.. :)
Gravatar

#132 BN 13 år siden

Kruse (127) skrev:
Et andet øjeblik jeg elsker i "Strangers on a Train", er der hvor Guy Haines kører i bil forbi en retsbygning(?) og man på afstand ser Bruno Anthony stå på trappetrinnet til den bygning. Det ene øjeblik får automatisk pulsen op at køre hos mig, da jeg synes at det er leveret så fantastisk af Hitchcock.

Jeg er glad for, at du nævner den scene. Jeg havde faktisk tænkt mig at nævne den, men kom desværre fra det igen. Så tak. :-)

Babo Rises (129) skrev:
Pudsigt du nævner Red Dragon, fandt den selv helt god. Den er bedre end både Mann's og Scott's Hannibal, men ikke helt på højde med Demme's Ondskabens Øjne.

Jeg er enig og har af samme årsag placeret 'Ondskabens Øjne' den ene tand højere end 'Red Dragon'. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#133 BN 13 år siden

IK (130) skrev:
BN, får vi ikke snart nogle art-house film? ;-p

Jo da! ... Jeg kigger lige i mit filmskab .... Hmm ... nej, det I vist ikke alligevel. hehe
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#134 IK 13 år siden

BN (133) skrev:
Jo da! ... Jeg kigger lige i mit filmskab .... Hmm ... nej, det I vist ikke alligevel. hehe

Hehe.. Du er fuldstændig mainstream, og det er jeg egentlig også. Det er meget sjovt at se på din og Antlion toplister. Jeg kender ind til videre alle de film du har nævnt, og det kan jeg ikke helt sige om Antlions liste.
Gravatar

#135 Babo Rises 13 år siden

Er ret sikker på at du sagde til mig, at Antichrist lå på en 34 plads :)
Gravatar

#136 MOVIE1000 13 år siden

Det ser jo ud til at den lange ventetid var tiden værd :) rigtig go liste indtil videre.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#137 Antlion 13 år siden

Mange interessante titler, men indtil videre kun tre film, jeg vil give 6/6:

"Master and Commander: The Far Side of the World"
"One Flew Over the Cuckoo's Nest"
"The Good, the Bad and the Ugly"
Gravatar

#138 Bruce 13 år siden

Mange fine film på det sidste. Master & Commander, Strangers on a A Train, Singin' in the Rain, Holy Grail og Psycho, top.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#139 jessup 13 år siden

Antlion (137) skrev:
"One Flew Over the Cuckoo's Nest"

Tænk, jeg er lidt overrasket over du giver den 6/6. Det er kun baseret på vi opfattelse af din profil:) og ikke filmen som nok er den film jeg har set flest gange (det var min favorit film i mange år).
This is just until June
Gravatar

#140 MMB 13 år siden

Du gav da den kun 5 før? Altså Gøgereden...

Skriv ny kommentar: