Gravatar

#1391 doom WAD 11 år siden

fungereDE
Gravatar

#1392 doom WAD 11 år siden

Ditto fsva. True Lies, Commando og Raw Deal med Sorgenegeren. Helt fantastisk underholdning, og det er ikke ironisk ment, omend en del af underholdningen i særligt Commando jo er den delvist ufrivillige komik. Men synes faktisk, at Sortenegeren er en udmærket komiker. Til tider.
Gravatar

#1393 the_paki_don 11 år siden

Doc Doom

Jeg har set "Mortal Kombat" måske 20 gange og ville HELLER ikke smide den på min Top 20... :)

Sjovt angående din Shakespeare-tårer kommentar, fordi jeg så ikke, at du havde skrevet det, da jeg skrev det som Shakespeare... :)

Men BN synes, at han er en ringe skuespiller og det antager jeg nok mere har at gøre med hans realisering af karakterer og hans midler til at realisere dem, som han kritiserer.
Du har vel set billedet med "The many faces of Steven Seagal", hvor man kun ser ét ansigtsudtryk og 40 forskellige følelser er skrevet under hvert billede...

Gravatar

#1394 doom WAD 11 år siden

the_paki_don (1393) skrev:
Sjovt angående din Shakespeare-tårer kommentar, fordi jeg så ikke, at du havde skrevet det, da jeg skrev det som Shakespeare... :)

Ha, min rettelse krydsede dit indlæg, så vi har tænkt på den herre simultant.
Gravatar

#1395 doom WAD 11 år siden

Til sammenligning af min opfattelse af action-genren er min all over top 10 nok:

1 Good Bad Ugly
2 Godfather 1-2
3 Vertigo
4 Star Wars (1977)
5 Goodfellas
6 2001 Space Oddyssey
7 Blade Runner
8 Terminator I
9 Exorcisten
10 Heat

Boblere ville være:

11) Bram Stoker's Dracula, 12) For A Few Dollars More og 13) Pulp Fiction

Alle disse 13 vil jeg dog placere så tæt, at de kunne bytte plads fra den ene dag til den anden.
Gravatar

#1396 the_paki_don 11 år siden

Smart at du skrev "min opfattelse", for der er da bestemt nogle film, som ville falde udenfor... Rent objektivt set. :)

Hvis ikke næsten alle sammen! :)
Gravatar

#1397 BN 11 år siden

Nåja, jeg lovede jo Skeloboy (var det vist) at bringe en oversigt over min fulde, justerede liste.

I'll be black.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1398 Ispep 11 år siden

Det var mig..
Gravatar

#1399 Hr. Nielsen 11 år siden

I'm Spartacus!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#1400 BN 11 år siden

Ispep (1398) skrev: