Gravatar

#681 BN 13 år siden

Collateral (675) skrev:
#673: Det er egentlig sjovt med de her lister, for personligt var det væsentlig nemmere for mig at skabe top 10, end det var at placere de lavere rangerende film. Samtidig føler jeg også at det er på de lavere placeringer jeg ville lave rettelser hvis jeg begyndte forfra.

Sådan har JEG det også med de lavere placeringer - og jeg må jo også indrømme, at jeg har lavet justeringer henad vejen (f.eks. som følge af mit gensyn med 'Nuovo Cinema Paradiso').

Skeloboy (676) skrev:
Mens jeg lavede min liste, blev jeg enig med mig selv om, at den indbyrdes placering ikke var det vigtigste. Selvfølgelig kan jeg bedre lide dem fra 100-50 end 250-200, men i bund og grund er alle undtagen de øverste 30ish stykker 9/10...

Også dette kan jeg følge. I en række tilfælde kan jeg godt have svært ved at bedømme, om den ene af to efter hinanden følgende film skal være øverst, eller om den anden skal være det. Og i sådanne tilfælde finder jeg det vigtigst, at de ti film samlet set (jævnfør det antal jeg tidligere postede af gangen, plus opdelingen i mine oversigter) klart ligger under de næste ti på listen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#682 BN 13 år siden

Skeloboy (680) skrev:
#679 - ?, hvad er det for noget pis at fyre af?

Mon ikke det var ment som en venlig spøg? ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#683 Skeloboy 13 år siden

BN (682) skrev:
Mon ikke det var ment som en venlig spøg? ;-)

Næh, det tror jeg ikke. Han har sagt noget lignende i andre tråde...
Gravatar

#684 MMB 13 år siden

Det er jo verdens tydeligste joke... At jeg så kører den som et gennemgående tema, er så en anden ting.

Troede efterhånden også, folk begyndte at fatte sammenhængen i det, jeg skrev herinde. -.- Det var åbenbart noget optimistisk.
Gravatar

#685 Kruse 13 år siden

Er der sammenhæng i det du skriver? :S
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#686 MMB 13 år siden

Hvis du tager det første ord fra samtlige af mine indlæg, vil du finde et berømt digt, hvori informationerne om den hellige grals placering er! ;)

Det jeg mente var, at jeg troede folk havde forstået den måde, jeg skrev på. Altså min tone.
Gravatar

#687 Highland Park 13 år siden

I Scorseses anus?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#688 MMB 13 år siden

Highland Park (687) skrev:
I Scorseses anus?

-.-
Gravatar

#689 Åkepool 13 år siden

Foeller (686) skrev:
Det jeg mente var, at jeg troede folk havde forstået den måde, jeg skrev på. Altså min tone.

Det kan altid være svært på skrift, der kan man hurtigere misforstå, netop fordi tonen mangler .
Den sikre måde er, at afslutte alt du skriver i sjov, med en 7-8000 smileyer :)

Iøvrigt var jeg ikke i tvivl om, at det var en joke fra din side.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#690 Highland Park 13 år siden

Foeller (688) skrev:
-.-
Hmm... hvad betyder den smiley?

Jeg beklager, hvis min dårlige joke faldt dig for brystet. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: