Jeg er spændt på, om nogen ved, hvilke 10 film jeg har øverst på listen. Men det vender vi tilbage til om 57 anmeldelsers tid .... pyha! ;-)
Altså, jeg synes sgu det er fedt, du skriver lidt længere begrundelser :) - og ja, det tager tid, men på den anden side, så har du jo ikke travlt...en update med to film om ugen ville være helt fint jo.
Men du kunne jo også skrive lidt kortere - selvom det ville være ærgeligt.
Altså, jeg synes sgu det er fedt, du skriver lidt længere begrundelser :) - og ja, det tager tid, men på den anden side, så har du jo ikke travlt...en update med to film om ugen ville være helt fint jo.
Jamen, det vil jeg da prøve at sætte som et minimumskrav til mig selv. :-)
Skeloboy (672) skrev:
Hehe, det tror jeg simpelthen ikke, jeg kan, og derfor er opmuntrende at læse sidste del af din sætning. :-)
Skeloboy (672) skrev:
Og jeg har et ret godt bud på din top10'ere :)
Tjah ... men for nu at lave en slags "teaser", så er jeg faktisk selv en smule overrasket over, hvordan den er kommet til at se ud.
#673: Det er egentlig sjovt med de her lister, for personligt var det væsentlig nemmere for mig at skabe top 10, end det var at placere de lavere rangerende film. Samtidig føler jeg også at det er på de lavere placeringer jeg ville lave rettelser hvis jeg begyndte forfra.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Mens jeg lavede min liste, blev jeg enig med mig selv om, at den indbyrdes placering ikke var det vigtigste. Selvfølgelig kan jeg bedre lide dem fra 100-50 end 250-200, men i bund og grund er alle undtagen de øverste 30ish stykker 9/10...
#676: Jeg begrænsede mig nok for meget med de første måske 10 placeringer, og jeg har siden set så mange gode film at jeg nu kunne lave en top 100 istedet, og mange af de nederste placeringer ville nok stadig forsvinde fra listen. Men sådan er det. Om et år er det hele sikkert anderledes igen, og således har jeg besluttet ikke at ændre for meget i listen i denne omgang. Så må jeg lave en ny på et senere tidspunkt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#671 BN 13 år siden
Lige præcis!
Godt sagt, Antlion. :-)
#672 Skeloboy 13 år siden
Og jeg har et ret godt bud på din top10'ere :)
#673 BN 13 år siden
Jamen, det vil jeg da prøve at sætte som et minimumskrav til mig selv. :-)
Hehe, det tror jeg simpelthen ikke, jeg kan, og derfor er opmuntrende at læse sidste del af din sætning. :-)
Tjah ... men for nu at lave en slags "teaser", så er jeg faktisk selv en smule overrasket over, hvordan den er kommet til at se ud.
#674 Skeloboy 13 år siden
#675 Collateral 13 år siden
#676 Skeloboy 13 år siden
#677 BN 13 år siden
hahaha ..... Niks! Jeg skal helst være færdig SENEST om 3 måneder.
#678 Collateral 13 år siden
#679 MMB 13 år siden
#680 Skeloboy 13 år siden