Det er simpelthen for dårligt, at jeg ikke har fået med mig, at der er kommet gang i denne tråd! Glæder mig til at følge processen!! :) Der er allerede flere på listen, jeg synes godt om, og indrømmet, også flere jeg ikke har set endnu.
The only way to beat a troll is to not play their game.
An Affair To Remember er en film, der skuffede mig gevaldigt. Havde virkelig sat næsen op efter en god klassiker, men fandt den forholdsvis kedelig
Okay, det fremgår bare ikke af din tidligere bedømmelse af den i 'What We Saw'-tråden, hvor du var ret positiv og kun nævnte de irriterende børn som et minus.
Hehe. Ja, jeg kunne heller ikke lige forstå det. Jeg citerede netop DIN bedømmelse af filmen, fordi jeg ikke selv kunne sige det bedre. ... Apropos de der irriterende børn, så hader jeg virkelig, at de skal synge hele 2 sange i filmen - dels virker det som rent fyld, dels føler jeg mig hensat til en dårlig musical, mens det står på!
#65: Du har virkelig sat dig for at holde folk til deres ord har du ikke? Synes jeg har set et par tråde hvor du minder folk om deres fortid. BN = Filmz' helt egen Se & Hør ;) (Du minder folk om deres mere eller mindre plettede fortid? Get it? Get it?)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#61 Skeloboy 13 år siden
#62 Riqon 13 år siden
#63 BN 13 år siden
Okay, det fremgår bare ikke af din tidligere bedømmelse af den i 'What We Saw'-tråden, hvor du var ret positiv og kun nævnte de irriterende børn som et minus.
#64 Skeloboy 13 år siden
Har det med at glemme nogle af de film, jeg ser :)
#65 BN 13 år siden
Hehe. Ja, jeg kunne heller ikke lige forstå det. Jeg citerede netop DIN bedømmelse af filmen, fordi jeg ikke selv kunne sige det bedre. ... Apropos de der irriterende børn, så hader jeg virkelig, at de skal synge hele 2 sange i filmen - dels virker det som rent fyld, dels føler jeg mig hensat til en dårlig musical, mens det står på!
#66 Collateral 13 år siden
#67 BN 13 år siden
Yes, I get it. *LOL*
#68 Collateral 13 år siden
#69 BN 13 år siden
Der skal være plads til humor - også syg humor. hehe
#70 Collateral 13 år siden