Jeg krummer fortsat tæer, når han nu - flere dage senere - fortsat smider små spydige kommentarer her og der, hvor han kalder folk for børnehavebørn, etc..
Øv, de indlæg er jeg helt gået glip af :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
#50: Jeg så godt, at du uddybede det senere så fint, men det var isoleret ordvalgtet med flere brugere, der også ville få mig til at se rødt. Det ville man i en amerikansk retssagsfilm få skudt til side med "Speculating second guessing - sustained - refrase".
Jeg troede du var smuttet BN det begynder og være på grænsen til det pinlige at du bliver ved med at skrive herinde.
Hvorhenne ser du mig fastsætte et tidspunkt?
Desuden har jeg helt tydeligt (ihvertfald for folk der kan læse) skrevet, at jeg vil blive ved med at følge med på filmz.dk, altså at læse og kigge med.
Det gør også indtryk, når man får sympatierklæringer og medhold via PM, så mit aktive engagement er p.t. under overvejelse.
#51 Åkepool 11 år siden
Øv, de indlæg er jeg helt gået glip af :(
#52 doom WAD 11 år siden
#53 BN 11 år siden
Lad mig hjælpe jer to-tre stykker med jeres egentlige budskab:
#54 zombieman 11 år siden
#55 BN 11 år siden
Hvorhenne ser du mig fastsætte et tidspunkt?
Desuden har jeg helt tydeligt (ihvertfald for folk der kan læse) skrevet, at jeg vil blive ved med at følge med på filmz.dk, altså at læse og kigge med.
Det gør også indtryk, når man får sympatierklæringer og medhold via PM, så mit aktive engagement er p.t. under overvejelse.
#56 MMB 11 år siden
#57 BN 11 år siden
Hvorfor hedder det "Private message"?
#58 MMB 11 år siden
Fordi andre ikke kan læse dem, ved mindre en af de involverede personer har lyst til at dele informationen...
#59 BN 11 år siden
BINGO!
#60 Kyllingebenet 11 år siden