Gravatar

#21 Lord Beef Jerky 11 år siden

Haha! Blot noget arvæv der skulle undersøges efter operation. Det var dels fascinerede at følge med i ens røvs indre, og dels noget af det mest smertefulde jeg endnu har oplevet - og jeg fik endda nok morfin til, at jeg ikke kunne finde ud af at cykle 200m hjem.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#22 Komiske Ali 11 år siden

Lord Beef Jerky (21) skrev:
Det var dels fascinerede at følge med i ens røvs indre
Hmmmm, så man skal ikke påstå at du er fuld af lort, for du ved bedre?
Jeg er Lord Beef Jerky fan:-)
Gravatar

#23 Ispep 11 år siden

Haha du er skør Lord. BNs nye tråd har affødt en debat om røvs indre. Aldeles fascinerende.
Gravatar

#24 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg var i hvert fald helt tom for lort på daværende tidspunkt. Nu er jeg nok halvtom.

BNs tråde er ofte springbræt for diskussioner, man endnu ikke har oplevet på filmz efter min erfaring. Jeg ville blot fortsætte traditionen!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#25 Highland Park 11 år siden

wimmie (12) skrev:
Jeg ved mere end du tror...i dag var jeg med til en undersøgelse hvor en patient skulle have en ballon pustet op i endetarmen - good times! :D
Jeg hader at blive undersøgt af hospitalsklovne...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#26 evermind 11 år siden

Highland Park (25) skrev:
Jeg hader at blive undersøgt af hospitalsklovne...

Dét er et postulat!! Wimmie har endnu ikke fortalt, hvorvidt - og endnu vigtigere: hvordan - hun lavede et dyr ud af ballonen, mens den befandt sig derinde!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#27 Snaden 11 år siden

Filmz må da efterhånden tage prisen, som det sted på nettet med de mest iscenesatte, hykleriske og hysteriske smækken-med-døren scener. Jeg har ikke oplevet det i samme grad andre steder, og det er da ved at blive en smule trættende i længden, må jeg ærligt indrømme.

Man må have utrolig høje tanker om sig selv, når man gang på gang ser det nødvendigt at skulle oprette en tråd blot for at sige farvel.

......GAB!

Edit: *i samme grad
Gravatar

#28 Mikkel Abel 11 år siden

Snaden (27) skrev:
Filmz må da efterhånden tage prisen, som det sted på nettet med de mest iscenesatte, hykleriske og hysteriske smækken-med-døren scener. Jeg har ikke oplevet det andre steder, og det er da ved at blive en smule trættende i længden, må jeg ærligt indrømme.

Man må have utrolig høje tanker om sig selv, når man gang på gang ser det nødvendigt at skulle oprette en tråd blot for at sige farvel.

......GAB!

+10000000000000
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#29 Ispep 11 år siden

Helt enig. Det et altså bare ynkeligt.
Gravatar

#30 BN 11 år siden

hej

Der er vist noget Snaden har misforstået. Jeg har da ikke sagt farvel til Filmz. Jeg har udelukkende sagt, at jeg foretrækker at læse i forummet her det næste års tid frem, altså ikke SKRIVE der.

Så hvem smækker hysterisk med døren??? Jeg skal da ingen steder. Så al den snak om "ynkeligt" (Ispeps udtryk), "hysterisk" og "høje tanker om sig selv" er jo i virkeligheden det absolut eneste melodramatiske i hele den her sammenhæng. Fald dog ned på jorden.

Det med Ispep mindede mig bare om, at morgenstunden (efter endt nattearbejde) er et skidt tidspunkt, eftersom jeg er dødtræt og som følge heraf nok irritabelt anlagt. Jeg har brug for nogle omlægninger af min tid, af hensyn til andre gøremål og især mine andre store hobbies/interesser.

Enhver ved, at når nogen ikke har skrevet i forummet i lang tid, er der altid en person eller to der spørger, hvor man blev af, og om man ikke gade være med mere. (Den slags spørgsmål lavede Davenport en hel tråd om for nylig, fordi det interesserer ham og andre!) Mit indlæg tjener udelukkende til at svare på det PÅ FORHÅND - så er dét ligesom afklaret, ikk'? ;-)

Snaden skriver: "Man må have utrolig høje tanker om sig selv, når man gang på gang ser det nødvendigt at skulle oprette en tråd blot for at sige farvel."

Som sagt: jeg siger jo ikke farvel til Filmz. Jeg ved ikke, hvor han har dette fra - det er ihvertfald ikke noget JEG har sagt.

Som jeg klart og tydeligt siger i indlægget foroven og har gentaget her, vil jeg bare priotere nogle andre ting i en periode, men stadig læse med på Filmz med uformindsket interesse.

Dét er hvad jeg reelt har sagt, og ikke alt muligt andet. Måske har du og Snaden bare ikke læst mit indlæg, men kun set trådens overskrift. Men hermed ved du ihvertfald, hvad jeg har skrevet i det.

Hav en god dag og på gensyn om et års tid. :-)

Med venlig hilsen

BN
http://beautifulnight.aurovine.com/

Skriv ny kommentar: