Det er jo ikke første gang at du siger "farvel" og det er garanteret heller ikke sidste gang. De andre gange du har sagt farvel og smækket med døren (hvor mange gang er vi oppe på efterhånden??) har da i stor stil været med fuld musik, store ord og en helt igennem melodramatisk stil.
Tror aldrig jeg har besøgt en side hvor en af disse trættende trolls får lov til at fylde så meget og folk bruger så meget tid på vedkommende? BN er da tydeligvis kun ude på at provokere og starte latterlige debatter fremfor seriøse. Sådan ser det i hvert fald ud for mig. BN gør alt det som trolls gør, men kun Lord Beef Jerky har kommenteret dette?
#31 Lord Beef Jerky 11 år siden
#32 Snaden 11 år siden
#33 BN 11 år siden
Så "HAR været" giver dig ret til at fordreje meningen i #1 ?????? ... Dér kan man bare se!
Jeg kommer tilbage hertil og generer dig igen på premieredatoen til 'The Hobbit: There and back again'. ;-D
#34 Snaden 11 år siden
#35 BN 11 år siden
Og, sådan angående mine andre hobbies, vil jeg lige citere fra 'The Dark Knight Rises':
"Might be time to get some fresh air and start paying attention to the details. Some of those details might need your help."
#36 Ispep 11 år siden
Nu omskriver jeg lidt T2's replik. "It's in your nature to destroy yourself" :0
#37 Ispep 11 år siden
1 time i drømmen svarer også kun til nogle minutter i virkeligheden. Skal vi regne på hvad et års fravær i drømmen svarer til i virkeligheden? :0
#38 Komiske Ali 11 år siden
#39 Lord Beef Jerky 11 år siden
#40 Komiske Ali 11 år siden