Gravatar

#31 Lord Beef Jerky 11 år siden

Velkommen tilbage, BN. Det er lang tid siden =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#32 Snaden 11 år siden

Det er jo ikke første gang at du siger "farvel" og det er garanteret heller ikke sidste gang. De andre gange du har sagt farvel og smækket med døren (hvor mange gang er vi oppe på efterhånden??) har da i stor stil været med fuld musik, store ord og en helt igennem melodramatisk stil.
Gravatar

#33 BN 11 år siden

#32:

Så "HAR været" giver dig ret til at fordreje meningen i #1 ?????? ... Dér kan man bare se!

Jeg kommer tilbage hertil og generer dig igen på premieredatoen til 'The Hobbit: There and back again'. ;-D
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#34 Snaden 11 år siden

Det vil jeg se meget frem til. Jeg er her primært fordi at jeg vil diskutere film, så du skal være så hjertens velkommen. :)
Gravatar

#35 BN 11 år siden

Tak skal du ha', Snaden! :-)

Og, sådan angående mine andre hobbies, vil jeg lige citere fra 'The Dark Knight Rises':

"Might be time to get some fresh air and start paying attention to the details. Some of those details might need your help."
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#36 Ispep 11 år siden

For dælen, BN. Du vil altså ikke stoppe med at gøre dig selv til grin.

Nu omskriver jeg lidt T2's replik. "It's in your nature to destroy yourself" :0
Gravatar

#37 Ispep 11 år siden

1 time i drømmen svarer også kun til nogle minutter i virkeligheden. Skal vi regne på hvad et års fravær i drømmen svarer til i virkeligheden? :0
Gravatar

#38 Komiske Ali 11 år siden

Tror aldrig jeg har besøgt en side hvor en af disse trættende trolls får lov til at fylde så meget og folk bruger så meget tid på vedkommende? BN er da tydeligvis kun ude på at provokere og starte latterlige debatter fremfor seriøse. Sådan ser det i hvert fald ud for mig. BN gør alt det som trolls gør, men kun Lord Beef Jerky har kommenteret dette?
Jeg er Lord Beef Jerky fan:-)
Gravatar

#39 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg kan altså godt lide trolls!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#40 Komiske Ali 11 år siden

Også fint nok og ærlig snak at du kan lide BN. Måske BN er det krydderi som gør os alle smilende og tolerante:-)
Jeg er Lord Beef Jerky fan:-)

Skriv ny kommentar: