Tror jeg smutter fra dette forum igen. Nu får jeg pm fra Bn om at han ikke er troll i en lang lang smøre. Begynder ærligt at blive en smule bekymret. Undskyld jeg blandede mig.
Tror jeg smutter fra dette forum igen. Nu får jeg pm fra Bn om at han ikke er troll i en lang lang smøre. Begynder ærligt at blive en smule bekymret. Undskyld jeg blandede mig.
Han er faktisk ikke troll. Han er et unikum, og kan derfor ikke sættes i bås med trolls.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Filmz må da efterhånden tage prisen, som det sted på nettet med de mest iscenesatte, hykleriske og hysteriske smækken-med-døren scener. Jeg har ikke oplevet det i samme grad andre steder, og det er da ved at blive en smule trættende i længden, må jeg ærligt indrømme.
Man må have utrolig høje tanker om sig selv, når man gang på gang ser det nødvendigt at skulle oprette en tråd blot for at sige farvel.
Fuldstændig ligegyldigt om du har sagt farvel forevigt eller hvad du nu har sagt. Det handler om at du føler du er nød til at oprette en hel tråd for at "gøre opmærksom" på dit exit(eller hvad du vil kalde det). Det virker sgu noget selvhøjtideligt og jeg tror ærligt de fleste er fuldstændig ligeglad. Da det jo alligevel lader til du har et rygte om at dukke op jævnligt. :)
Nej, for hans "fanskare" skal ikke bryde hjernen og undre sig over, hvor han blev af, hvis han ikke gør opmærksom på hans exit eller fravær :D Nå pyt, jeg har opgivet at forklare og forklare. Alt preller af på manden.
#41 Komiske Ali 11 år siden
#42 the_paki_don 11 år siden
Åh
Min
Gud.
BN ---> BatmaN ---> Bruce Wayne!!!
THE FÅRK!?! Don't you want people to know who saved an entire city?!?!
#43 Kyllingebenet 11 år siden
Pessimist!!!
#44 Lord Beef Jerky 11 år siden
#45 Lord Beef Jerky 11 år siden
Han er faktisk ikke troll. Han er et unikum, og kan derfor ikke sættes i bås med trolls.
#46 Kochie 11 år siden
Hvem laver nu farvel-indlæg? :P
#47 zombieman 11 år siden
Enig
#48 Mikkel Abel 11 år siden
#49 Ispep 11 år siden
Nej, for hans "fanskare" skal ikke bryde hjernen og undre sig over, hvor han blev af, hvis han ikke gør opmærksom på hans exit eller fravær :D Nå pyt, jeg har opgivet at forklare og forklare. Alt preller af på manden.
#50 the_paki_don 11 år siden
Alt preller af på manden?
Så han er ikke Batman, men Superman?