Gravatar

#21 filmz-vassago 18 år siden

#1: Jeg synes at både Hannibal og Red Dragon var udmærkede bøger, måske ikke ligefrem bestsellers, men den slags bøger man sluger på ferie og i toget.

Jeg er lige gået igang med en masse af Kings shortstories, og læste 1408 igår, og synes at den var fantastist og ikke mindst uhyggelig.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#22 filmz-michaell 18 år siden

Godfather af Mario Puzo
The Big Sleep af Raymond Chandler
The Maltese Falcon af Dashiell Hammett
The Shining af Steven King
1984 af George Orwell
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#23 McPeter 18 år siden

Kanon - mange gode forslag!!!

Keep'em coming! ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#24 filmz-michaell 18 år siden

Raymond Carver's novellesamling "Short Cuts" er også en lille perle at have.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#25 davenport 18 år siden

Jeg sidder lige nu med stearinlys, ild i pejsen, en kop varm kaffe og Stephen Kings Christine.
Der er sjældent noget der slår en god bog!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#26 filmz-vassago 18 år siden

#25: jo, en god film...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#27 Skeloboy 18 år siden

Hehe, #26.

Sleepers af Lorenzo Carcaterra.

Åndernes Hus af Isabel Allende, hvis du kan lide familiesagaer, den er ganske udmærket på bog.
Gravatar

#28 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#25 - Pokkers, jeg er misundelig! Der er ikke noget så hyggeligt som ild i en pejs. Perfekt til afslappende læsning :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#29 lagoni 18 år siden

Jeg vil lige benytte chancen for at reklamere lidt for www.bookmania.dk, hvis man vil snakke mere om bøger :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#30 Vestas 18 år siden

Jeg vil gerne anbefale "Das Parfum" af Patrick Süskind.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman

Skriv ny kommentar: