Gravatar

#231 Bruce 13 år siden

#229 Det ville betyde, at jeg enten ikke "kunne komme ind", eller også at jeg aldrig kom op at toppes med nogen! Frygtelige tanker. På den anden side, sparede man jo nok en masse tid!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#232 Antlion 13 år siden

#228:

Suk...

#230:

AlexMilo har åbenlyst ikke læst denne tråd igennem. Hans argumentation er farlig, hvorfor et intelligent svar på hans indlæg næppe vil føre noget positivt med sig. Hvis han vil deltage i debatten, må han forholde sig til de videnskabelig og logiske fakta, ikke hans snæversynede fordomme.
Gravatar

#233 Alex- 13 år siden

Hvilke snæversynede fordomme? Jeg poster trods alt på det her forum for at deltage i en debat og ikke for at blive gjort nar af. Der bliver spurgt om stoffer skal legaliseres og jeg giver min mening. Hvad kan der på nogen måde være galt i det? Hvis I ikke mener at min post er relevant, at jeg gentager noget eller noget i den retning så se dog bare igennem fingre med det og lad være med at kommentere det.
Gravatar

#234 JannikAnd 13 år siden

AlexMilo (233) skrev:
Hvis I ikke mener at min post er relevant, at jeg gentager noget eller noget i den retning så se dog bare igennem fingre med det og lad være med at kommentere det.

AlexMilo (228) skrev:
Kom igen når du for en gang skyld har noget fornuftigt at poste.
Lige over...

Gravatar

#235 Alex- 13 år siden

JannikAnd (234) skrev:
AlexMilo (228) skrev:
Lige over...

Nej jeg er ikke meget bedre selv dér, men der er ingen grund til at starte til at begynde med. Det der trolling kan virkelig ødelægge enhver tråd og man får ikke rigtig lyst til at poste noget hvis det er det man får ud af det. Synes ærlig talt at det begynder at blive for barnligt når man prøver at deltage i en seriøs debat, men ja ja, det slipper man vel ikke for mere.
Gravatar

#236 Geekalot 13 år siden

AlexMilo (233) skrev:
Hvilke snæversynede fordomme? Jeg poster trods alt på det her forum for at deltage i en debat og ikke for at blive gjort nar af. Der bliver spurgt om stoffer skal legaliseres og jeg giver min mening. Hvad kan der på nogen måde være galt i det? Hvis I ikke mener at min post er relevant, at jeg gentager noget eller noget i den retning så se dog bare igennem fingre med det og lad være med at kommentere det.

JannikAnd (234) skrev:
AlexMilo (228) skrev:
Lige over...

Nu opføre i jer lige ordentlig for eller kommer min far og banker jer !!!
Gravatar

#237 Antlion 13 år siden

@ AlexMilo:

At du ytrer din skæve tænkning, som øjensynligt er baseret op fordomme, er ikke at "deltage i en debat". Du bliver nødt til at forholde dig til saglig argumentation, hvis du ønsker at debattere. At du tydeligvis ikke har fulgt med i tråden, får dig til at fremstå endnu mindre troværdig.
Gravatar

#238 Antlion 13 år siden

Kokain er blevet hvermandseje

Meget overfladisk artikel, som kreerer unødvendigt hysteri, men dens fastsættelse af forgiftnings-procent er da interessant.
Gravatar

#239 Antlion 13 år siden

Dennis var ti år på kokain

Hver femte kender en kokain-bruger

Kokain sælges aggressivt på gaden

Skræmmepolitikken er eskaleret de seneste par dage. Og det er... skræmmende.

Skriv ny kommentar: