Nah... Jeg ser ikke et alternativ bedre end det andet. Har længe stemt EL blot for at skabe noget balance efter DF's ubegribelige fremgang. Men jeg kan snart ikke genkende mig selv i noget dansk politik.
Hvis nu alle stemte blankt, ville det sgu være meget smart, da jeg sagtens kan følge JannikAnds tankegang... men hvis det blot er få, er det jo blot spildte stemmer, som kun vil gavne de større partier procentmæssigt vel. Jeg kan sgu heller ikke genkende mig selv mere i dagens politik, og jeg har også fået alt for meget af mudderkastningen, men som det ser ud nu, er det EL jeg er mest enig med... jeg venter dog til valgdebatterne er overstået, før jeg beslutter mig. Sådan er det hver gang.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Ingen stoffer bør legaliseres. Hvis nogen stoffer bliver det, så bliver det efter noget tid svært at se hvor grænsen går og så kan man ikke rette op på det igen. Det er ligesom at sige at du ikke må overhale en bil, medmindre den er tyrkis eller brun. Så glemmer du lige hvilken farve der var tale om og overhaler alligevel. Det dutter jo ikke så man må bare skære over én kam og sige NO drugs! Hvis man virkelig vil have dem skal man jo nok få fat på dem alligevel.
Ingen fede madvarer bør legaliseres. Hvis nogen fede madvarer bliver det, så bliver det efter noget tid svært at se hvor grænsen går og så kan man ikke rette op på det igen. Det er ligesom at sige at du ikke må overhale en bil, medmindre den er tyrkis eller brun. Så glemmer du lige hvilken farve der var tale om og overhaler alligevel. Det dutter jo ikke så man må bare skære over én kam og sige NO fede madvarer! Hvis man virkelig vil have dem skal man jo nok få fat på dem alligevel.
#224:Ingen fede madvarer bør legaliseres. Hvis nogen fede madvarer bliver det, så bliver det efter noget tid svært at se hvor grænsen går og så kan man ikke rette op på det igen. Det er ligesom at sige at du ikke må overhale en bil, medmindre den er tyrkis eller brun. Så glemmer du lige hvilken farve der var tale om og overhaler alligevel. Det dutter jo ikke så man må bare skære over én kam og sige NO fede madvarer! Hvis man virkelig vil have dem skal man jo nok få fat på dem alligevel.
Flot. Ved du godt hvad mad og stoffer er eller? Synes du selv du kan sammenligne det? Du har sguda brug for mad for at overleve og det er på ingen måde lige så farligt som stoffer, uanset hvor fed maden er. Du spiser jo ikke lige din første burger og bum så er du i koma. Kom igen når du for en gang skyld har noget fornuftigt at poste.
Nej, man ville ikke. Det er jo mangfoldigheden, som er med til at bidrage til meget af underholdningen og debatten. Uanset hvor intelligent den så er... Men jeg elsker jo også at læse semitrolls... Tror også det er derfor, BN er så populær herinde!
#221 Antlion 13 år siden
#222 JannikAnd 13 år siden
#223 Fellaheen 13 år siden
Jo, men jeg stemmer som sagt personligt på Ole Sohn, fordi jeg synes han er en særdeles spændende og uforudsigelig mand.
#224 Lord Beef Jerky 13 år siden
#225 Alex- 13 år siden
#226 Antlion 13 år siden
Præcis. Det er at gå på kompromis, men ikke total underkastelse.
#225:
Ingen fede madvarer bør legaliseres. Hvis nogen fede madvarer bliver det, så bliver det efter noget tid svært at se hvor grænsen går og så kan man ikke rette op på det igen. Det er ligesom at sige at du ikke må overhale en bil, medmindre den er tyrkis eller brun. Så glemmer du lige hvilken farve der var tale om og overhaler alligevel. Det dutter jo ikke så man må bare skære over én kam og sige NO fede madvarer! Hvis man virkelig vil have dem skal man jo nok få fat på dem alligevel.
#227 Bruce 13 år siden
#228 Alex- 13 år siden
Flot. Ved du godt hvad mad og stoffer er eller? Synes du selv du kan sammenligne det? Du har sguda brug for mad for at overleve og det er på ingen måde lige så farligt som stoffer, uanset hvor fed maden er. Du spiser jo ikke lige din første burger og bum så er du i koma. Kom igen når du for en gang skyld har noget fornuftigt at poste.
#229 JannikAnd 13 år siden
#230 MMB 13 år siden
Nej, man ville ikke. Det er jo mangfoldigheden, som er med til at bidrage til meget af underholdningen og debatten. Uanset hvor intelligent den så er... Men jeg elsker jo også at læse semitrolls... Tror også det er derfor, BN er så populær herinde!