Gravatar

#41 MOVIE1000 16 år siden

#22 jeg tror ikke det vil fungere. bogen er en historie bog som først var beregnet til Harry Potter 7 den får Hermione, bogen hjælper Harry, ron og hermione med dens historier. men jeg har ikke læst den har bare læst bagsiden og jeg tror ikke det vil fungere. Eller tager jeg helt fejl med alt det jeg har skrevet nu ellers må deu forklare mig selve bogen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#42 Riqon 16 år siden

The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#43 Batsy 16 år siden

jamen, historiene kunne filmtisert det er jo gode hisorie alle sammen maske som animation eller live action. Man lære rent faktsik ud fra de historie der i bogen
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44 davenport 16 år siden

Wimmie - du vil kunne lide den. Meget zombieagtigt på en lidt anden måde..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45 wimmie 16 år siden

Mon ikke det bliver den næste bog så? Den står jo nærmest bare og kalder på boghylden :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#46 database 16 år siden

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se en filmatisering af Uncharted: Drakes Fortune. Materialet egner sig virkeligt til det store lærred, hvilket er noget, man sjældent kan sige om spil.
Gravatar

#47 Fynboen 16 år siden

[quote=Spanner (21)]Lee Childs "Reacher" bøger er alle oplagte til at blive filmatiseret. Det største problem vil nok være at finde en overbevisende skuespiller til hovedrollen.

[quote]

Hmm... læste den med hans tidligere kollegaer der blev
smidt ud af en helikopter på skift
, og jeg var sgu ikke voldsomt imponeret... var den rammende for seriens tone og niveau, eller var det en uheldig bog at starte med...?
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#48 Patriarch 16 år siden

- Dune (kommer snart)
- Neuromancer
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#49 Spanner 16 år siden

Fynboen (47) skrev:
[quote=Spanner (21)]Lee Childs "Reacher" bøger er alle oplagte til at blive filmatiseret. Det største problem vil nok være at finde en overbevisende skuespiller til hovedrollen.

[quote]

Hmm... læste den med hans tidligere kollegaer der blev
smidt ud af en helikopter på skift
, og jeg var sgu ikke voldsomt imponeret... var den rammende for seriens tone og niveau, eller var det en uheldig bog at starte med...?

Den var ikke så skarp igen. Læs "The Killing Floor", "Die Trying" og "Tripwire".

Det er rimelig enkle suspense bøger, men jeg har altid tænkt, at de ville egne sig eminent til at blive filmatiseret.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#50 Fynboen 16 år siden

Spanner (49) skrev:

Den var ikke så skarp igen. Læs "The Killing Floor", "Die Trying" og "Tripwire".

Det er rimelig enkle suspense bøger, men jeg har altid tænkt, at de ville egne sig eminent til at blive filmatiseret.

Det vil jeg prøve... går ikke ud fra at det danske biblioteksvæsen har dem i kataloget, så det må nok vente til finanserne igen tillader login på amazon... ,o)
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.

Skriv ny kommentar: