#11 Ja det kunne sgu være interessant. Det sker dog desværre ikke, i hvert fald ikke mht. Rushdie. Jeg tror i hvert fald at der skal meget til for at ændre hans syn på filmatiseringer af bøger. Eco er vist heller ikke så begejstret for det, men ved ikke om han har ændret holdning.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#13 Rosens Navn var ellers rimelig vellykket, men nej, det hænder nok ikke. Vidste ikke, at Rushdie var mod filmatiseringer af bøger. Forståeligt og så alligevel ... ikke :) Øv!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#14 Der var en artikel i The Guardian hvor han forklarerede hvorfor han ikke brød sig om det, men den er selvfølgelig ikke tilgængelig. Nu da jeg kommer til at tænke over det mener jeg faktisk at han udtalte at han ikke brød sig om det, men hvis han blev betalt nok for sit arbejde ville han godt sælge.
Manuset er igang med at blive skrevet, men bogen "Vand til Elefanter" af Sara Gruen, der på engelsk hedder "Water for elephants". Det er Francis Lawrence der instruere, Richard LaGravenese og Gil Netter skriver manuset.
Men jeg glæder mig til Dennis Jürgensens "Kadavermarch", den har vi ventet på i lang tid, men den skulle komme i slutningen af 2009 eller i starten 2010. Men måske trækker det ud, for den er lidt svær.
Kenneth Bøgh Andersens bogserier "Antboy" og "Den store djævlekrig" er opkøbt. Men "Antboy" bliver lavet først og "Den store djævlekrig" bliver først lavet senere.
Så også Jens Henrik Jensen serie om Nina Portland, men den passer ikke rigtig til film, hvis hendes tanker ikke skal være med på film. Den kan laves som en film og deles i to, og vises i fjernsynet. Det er en krimi, men hvis den skal i biografen skal der ske noget meget spændende næsten hele tiden. Hvert kapitel afsluttes spændende.
Så også eventyrbøgerne af Charlotte Blay der foregår Canada, "Gys og Guld"-trilogien. Den vil virke spændende.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#11 filmz-Bruce 16 år siden
#12 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14 filmz-Bruce 16 år siden
#15 filmz-jonasgr 16 år siden
Det eneste jeg har kunne finde var et lille udpluk af artiklen: http://bluegrassfilmsociety.blogspot.com/2009/03/s...
'Cause I'm evil"
#16 Skeloboy 16 år siden
Age of Misrule - de keltiske guder kommer tilbage igen og skaber stort chaos...fyldt med mytologi, religion, filosofi og sex...
Noget ordentlig Dragonlance
Across the Nightingale Floor kommer heldigvis, håber sgu det bliver en ordentlig produktion.
Og så Colleen McCulloughs romaner: Den Romerske Familie, Morgan's Run og Troja
og noget live-action Anders And...
#17 Nicki52 16 år siden
Men jeg glæder mig til Dennis Jürgensens "Kadavermarch", den har vi ventet på i lang tid, men den skulle komme i slutningen af 2009 eller i starten 2010. Men måske trækker det ud, for den er lidt svær.
Kenneth Bøgh Andersens bogserier "Antboy" og "Den store djævlekrig" er opkøbt. Men "Antboy" bliver lavet først og "Den store djævlekrig" bliver først lavet senere.
Så også Jens Henrik Jensen serie om Nina Portland, men den passer ikke rigtig til film, hvis hendes tanker ikke skal være med på film. Den kan laves som en film og deles i to, og vises i fjernsynet. Det er en krimi, men hvis den skal i biografen skal der ske noget meget spændende næsten hele tiden. Hvert kapitel afsluttes spændende.
Så også eventyrbøgerne af Charlotte Blay der foregår Canada, "Gys og Guld"-trilogien. Den vil virke spændende.
#18 tranberg 16 år siden
Den er jeg HELT med på!
Derudover ville jeg gerne se Stephen Kings Duma Key.
#19 davenport 16 år siden
#20 filmz-RJ 16 år siden