Gravatar

#1 Batsy 16 år siden

kom med jeres bud om hvilken bog Spil som du syndes der skal filmmatiseres

mine bud

Den nye bog Jk Rowling skrev The Tales of barden beadle
og Halo Serien.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#2 Riqon 16 år siden

Jeg har længe drømt om en seriøs og effektmæssigt opdateret version af John Christophers sci-fi børnebøger: Tripoderne. Der findes ganske vist en gammel tv-serie, som BBC stod bag, men ja... Desværre måtte jeg vinke farvel til muligheden, da Steven Spielberg præsenterede sådanne tripoder i War of the Worlds, og der vil nok gå lidt tid, før folk vil se på sådan nogen igen efter den film.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 mr gaijin 16 år siden

Ludo!
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4 Riqon 16 år siden

The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#5 dolphinfriendly 16 år siden

Jeg har altid ønsket at se filmatisinger af "The Secret of Monkey Island" og "Zack McKraken and the Alien Mindbenders" af spil.
Derudover er jeg ret forundret over at Caleb Carrs "The Alienist" og "The Angel of Darkness" ikke er blevet filmatiseret.

Gravatar

#6 MOVIE1000 16 år siden

#1 har du læst bogen?

ville gerne se Call of duty.
ville gerne se dem som har lavet Rejsen til saturn/ Terkel i knibe lave en filmatisering af Rune T. Kiddes bøger.
også det gode gamle platform spil Crash.
også se en live action udgave (ikke den franske) af Tintin.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 tiany 16 år siden

Neil Gaiman's American Gods
Valar morghulis
Gravatar

#8 Antlion 16 år siden

"PONG"!
Gravatar

#9 filmz-jonasgr 16 år siden

Nostromo af Joseph Conrad. David Lean var igang med at filmatisere den med blandt andet Marlon Brando, men så døde han desværre.

Desuden kunne jeg godt tænke mig at se en filmatisering af Falling Man af Don DeLillo. Historien i den kunne blive til en god film.

Ligeledes ville det være rart at se et par filmatiseringer af William Faulkners romaner.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#10 Fynboen 16 år siden

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se en GOD filmatisering af Stephen hunters "Point of Impact", som i det mindste ville prøve at være tro mod det litterære oplæg...

Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.

Skriv ny kommentar: