Bestemt. Udgivelserne er af eminent kvalitet og teksterne er korrekt gengivet, systematisk og pænt opsat. Desværre ser det dog ud til, at flere af Jacobsens faglig botaniske afhandlinger og Darwin-oversættelser er forblevet udeladt.
#487 Forstår trods det (bibliofilt) spændende ved oversættelserne godt, at man har udeladt dem, men det ville nu være ganske rimeligt at meddrage afhandlingerne. Har du læst dem?
Det er han første bog, da Moore for det meste huserer i tegneserieverdenen. Jeg er vild med Moores historier i tegneseriemediet og kunne derfor godt tænke mig at prøve kræfter med hans første forsøg i bog-mediet.
Hvis der er nogen der har læst bogen må de gerne smide en kommentar, hvis de lyster. :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#481 Skeloboy 13 år siden
Fedt band!
Er gået i gang med Jonathan Strange & Mr. Norrell
Får læst utrolig lidt, men nu har jeg hver dag en transporttid med bus på 2x40 minutter, så nu skal der læses lidt mere!
#482 bhs 13 år siden
Hvilken kindle har du fået købt?
#483 Muldgraver 13 år siden
Uuh, kræs.
#484 Wangsgaard 13 år siden
Denne her
#485 bhs 13 år siden
Bestilte du den fra USA eller UK?
#486 Wangsgaard 13 år siden
Jeg købte den faktisk i en elektronik butik. Bor i skotland i øjeblikket :)
#487 Castanea 13 år siden
Bestemt. Udgivelserne er af eminent kvalitet og teksterne er korrekt gengivet, systematisk og pænt opsat. Desværre ser det dog ud til, at flere af Jacobsens faglig botaniske afhandlinger og Darwin-oversættelser er forblevet udeladt.
#488 Muldgraver 13 år siden
Forstår trods det (bibliofilt) spændende ved oversættelserne godt, at man har udeladt dem, men det ville nu være ganske rimeligt at meddrage afhandlingerne. Har du læst dem?
#489 Twister 13 år siden
http://en.wikipedia.org/wiki/Voice_of_the_Fire
Det er han første bog, da Moore for det meste huserer i tegneserieverdenen. Jeg er vild med Moores historier i tegneseriemediet og kunne derfor godt tænke mig at prøve kræfter med hans første forsøg i bog-mediet.
Hvis der er nogen der har læst bogen må de gerne smide en kommentar, hvis de lyster. :)
#490 MMB 13 år siden